قیمت سیم جوش استیل صادراتی در تهران

سیم جوش یا الکترود مفتولی است فلزی که از آن برای جوشکاری استفاده می شود.با استفاده از سیم جوش می توان دو قطعه فلزی را به هم متصل کرد. سیم جوش استیل به طور ویژه برای جوش فولاد به کار می رود. سیم جوش ها بر حسب کارکردشان، انواع مختلفی دارد که سیم جوش استیل یکی از کاربردی ترین آنها می باشد.

قیمت سیم جوش استیل صادراتی در تهران

مشخصات عمده سیم جوش استیل

مشخصات عمده سیم جوش استیل سیم جوش استیل بنا به ترکیباتش به دو نوع تقسیم می شود. سیم جوش استیلی که دارای ترکیباتی از کروم و نیکل است و به آن SOLINOX 308 گفته می شود و سیم جوش استیلی که علاوه بر کروم و نیکل در ترکیبش، دارای مولیبدن نیز است. این سیم جوش که به آن SOLINOX316 گفته می شود در جوشکاری فولادهای  ضدزنگ به کار می رود. سیم جوش استیلی که کربن بیشتری در ترکیبش داشته باشد، مقاومت و استحکام بیشتری در درجه حرارات بالا دارد.

انواع دیگر سیم جوش استیل شامل SOLINOX 308H , SOLINOX 308L , SOLINOX 316 , SOLINOX 316H , SOLINOX 316L , SOLINOX 309, SOLINOX 312 , SOLINOX 385 , SOLINOX 2209 , SOLINOX 2594  می شود. در ترکیب ساختار این سیم جوش ها، آلیاژهایی با درصد های مختلف وجود دارد که شامل کروم و مولیبدن که مقاومت خوبی در برابر خوردگی دارند و نیکل که مقاوم به جوش می باشد و همچنین سیلیکون که به ساختار دانه جوش کمک کرده و باعث می شود در مقابل ترک مقاوم باشد.

خرید ارزان قیمت سیم جوش در مرکز تهران

خرید ارزان قیمت سیم جوش در مرکز تهران سیم جوش استیل یکی از مهمترین فیلرهای جوشکاری در صنایع مختلف می باشد که در اکثر کشورهای در حال توسعه و توسعه یافته تولید می شود و ایران یکی از کشورهای صاحب نظر در تولید سیم جوش استیل با کیفیت بالا می باشد که توانسته این محصول را به کشورهای دیگر صادر کند.

شرکت پاور جوش با تولید و عرضه ی انواع دستگاه های جوش و انواع سیم جوش با نازلترین قیمت و بالاترین کیفیت در خدمت هموطنان عزیز و مشتریان خارج از کشور می باشد.

قیمت سیم جوش به دلیل نوسان در صنعت آهن به روز محاسبه و اعلام می شود و بستگی به عواملی مثل برند تولید کننده سیم جوش و داخلی یا خارجی بودن سیم جوش و وزن و سایز و حالت و نوع الکترود و شماره فنی الکترود دارد. برای خرید سیم جوش در هر یک از شهرهای ایران می توانید با مراجعه بازار و یا نمایندگی های فروش سیم جوش پاورجوش، محصول خود را خریداری کنید، البته راحت ترین و کم هزینه ترین راه، مراجعه به درگاه اینترنتی پاورجوش می باشد که می توانید علاوه بر مشورت با کارشناسان ما، سیم جوش را به صورت عمده و جزئی و بدون واسطه و به قیمت کارخانه خریداری کنید.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.