قیمت سیم جوش استیل طلایی در تهران

قیمت سیم جوش استیل طلایی در تهران یکی از مناسب ترین محصولات از لحاظ رنج قیمتی می باشد. فروش اورجینال سیم جوش خوب مدل استیل با قیمت بسیار عالی و مقرون به صرفه در بازار انجام می شود.. شایان ذکر است کیفیت بسیار بالایی را از این سیم جوش استیل دریافت خواهید نمود و در یک مقایسه با سطح بازار متوجه می‌ گردید که این وارد کنندگان معتبر کیفیت و قیمت بسیار بهتری را نسبت به سطح بازار ارائه می کنند.‌

آشنایی با سیم جوش استیل SOLINOX 316

دارای ترکیب شیمیایی ۵/ ۱۸ درص د کروم ، ۵/ ۱۲ درصد نیکل و ۵/ ۲ درصد مولیبدن است. این سیم جوش ها به منظور جوشکاری فولادهای زنگ نزن سری AISI 316 و فولادهای مشابه به کار گرفته می شود. این نوع از سیم جوش ها هم چنین برای جوش کاری  فولاد هایی که در درجه حرارت های بالا کار می کنند، استفاده می شود. وجود تا ۵/ ۲ درصد مولیبدن در ترکیب فلز جوش حاصل، ضمن افزایش مقاومت در برابر حرارت، مقاومت به خزش آن را نیز تا حد قابل توجهی بالا می برد.

کاربرد های سیم جوش استیل طلایی

  • سیم جوش استیل به علت ساختار دانه نسبتاً زیاد آن به ویژه در برابر این نقص حساس است.
  • سیم جوش استیل سبب تمیز کاری اتصال نیز می شود.
  • این نمونه از سیم جوش در جهت رسیدن به نفوذ عمیق مخصوصا برای جا هایی که لازم می باشد به طور عمیق جوش شوند مناسب می باشد.
  • به دلیل اینکه پوشش آن استیل می باشد و بسیار محکم تر از دیگر سیم های جوش می باشد.

سیم جوش استیل طلایی از انواع متعدد سیم جوش های کاربردی می باشد. در برخی فرآیند ها به منظور جوشکاری فولاد ضد زنگ از سیم جوش استیل استفاده می کنند. کارایی مهم سیم جوش استیل برای جوشکاری فولاد های آستنیتی می باشد. فولاد آستنیتی نوعی فولاد ضد زنگ می باشد. هم چنین از سیم جوش استیل برای جوشکاری فولادهای ضد زنگ مارتنزیتی به کار می رود.

سیم جوش های استیل، از آلیاژی از موادی تشکیل شده اند، که باعث می گردد از خوردگی فولاد جلوگیری به عمل آید. سیم جوش استیل ترکیبی از کروم، نیکل، موبیلیدن و کربن است. این نوع سیم جوش ها هم چنین برای جوشکاری فولادهایی که در دمای بالا کار می کنند، کارایی دارند.

مرکز اصلی فروش سیم جوش استیل طلایی در تهران

فروشنده سیم جوش، این نوع سیم استیلی را با قیمت بسیار عالی در سطح بازار ارائه می کند. این خرید در صورتی که شامل هزینه‌های عمده فروشی باشد بسیار به صرفه تر نیز خواهد شد چراکه در هزینه‌ های عمده فروشی شما هزینه ای را پرداخت می کنید که شرکت های دیگر آن را می‌خرند و هزینه مشتری معمولی را نمی‌ پردازید.

جهت خرید سیم جوش می بایست دقت نمایید که کیفیت آنها با هم متفاوت می‌باشد. کیفیت بالاتر، استفاده بیشتری را برای شما به همراه می‌آورد و ماندگاری و طول عمر بالاتری را برای شما به همراه می آورد. برای خرید این سیم جوش با کیفیت بسیار عالی باید آنها را از مراکز فروش معتبر مثل مرکز فروش پاور جوش تهیه نمایید. چرا که ما در جهت اعتماد سازی خریداران به خود، بهترین کیفیتها را در مرکز فروش خود عرضه می کنیم.

 

 

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.