قیمت سیم جوش برنجی در تهران

سیم جوش برنجی نوع متفاوتی از سیم جوش هاست.در این مقاله می خواهیم به تعریف کلی از سیم جوش؛ مشخصات فنی و انواع سیم جوش بپردازیم. در هر نوع جوشکاری ؛برای پر کردن فضا های خالی  به ماده ای نیاز داریم؛ تا با استفاده از ماده این فضاهای خالی پر شود. برای اینکار در هنگام انجام جوشکاری سیمی مفتولی متناسب با جنس مقطع جوشکاری شده انتخاب می شود. که آن را مابین جسم و اهرم جوشکاری قرار می دهند. سپس سیم جوش با حرارت ناشی از اهرم جوشکاری ذوب شده و فضای خالی را پر می کند.

دلایل استفاده از سیم جوش برنجی در جوشکاری چیست؟

  • سرعت بخشیدن به امر جوشکاری
  • کاهش عیب و نقص های جوشکاری
  • مکانیسم تغذیه
  • نفوذ عمیق

 

قیمت سیم جوش برنجی آکا اصلی

همچنین لازم به ذکر است که بدانیم ؛از سیم جوش برنجی نیز برای جوشکاری هوا گاز ؛یا جوشکاری به روش اکسا استیلن ؛و برای جوش قطعات غیر همجنس و یا فلزات رنگی استفاده می شود. در ترکیبات این سیم های جوش به میزان ۴۲ تا ۸۲ درصد مس وجود دارد. که برای جلوگیری از اکسیداسیون در طی مراحل کار از گرد جوش استفاده می گردد.

عملکرد سیم جوش برنج به این گونه خواهد بود. که بعد از میزان کمی حرارت دیدن با فلز در حال جوشکاری ادغام خواهد شد ؛و سبب اتصال فلز خواهد شد.  سیم جوش های برنجی برند ایرانی موجود در بازار اکثرا در بسته های ۵ کیلویی، و سیم جوش های برنجی آلمانی در بسته های ۱۰ کیلویی در بازار   موجود می باشند. در زمان جوشکاری با استفاده از سیم جوش برنجی بهتر است. برای پیشکیری از پاشیده شدن جوشکاری ؛از ماده ی تنه کار استفاده گردد. این پودر به نام های مختلفی در بازار موجود می باشد.

با مراجعه به  کارخانجات تولیدی مختلف می توان؛به این موضوع پی برد .که در بیشتر این کارخانجات به طور وسیع از از حرفه جوشکاری استفاده می کنند. سیم جوش برنجی متناسب با کالای تولیدی از ضروریات این شغل است.
بنابراین انواع مختلفی از سیم جوش های برنجی در بازار وجود دارند .که دارای قیمت های متفاوتی می باشند. برای اطلاع از قیمت سیم جوش ها ی مورد نیار در بازار داخلی می توان ؛به نمایندگی های فروش آن ها به صورت حضوری و غیر حضوری مراجعه کرد.

برخی از عوامل مؤثر بر قیمت سیم جوش های برنجی در تهران:

  • نوع برند: با توجه به کارخانه سازنده آن؛ هرچه کیفیت سیم جوش بالاتر باشد؛آن محصول مرغوب تر است.
  • نوع بسته بندی محصول.
  • استاندارد لازم.
  • جنس مفتول : جنس مفتولی که در آن استفاده شده است؛ بسیار حایز اهمیت می باشد.
  • نوع سیم جوش: نوع سیم جوش استفاده شده در سیم جوش نیز بسیار مهم است.

انواع مختلف سیم جوش های برنجی در ایران توسط کارخانجات گوناگونی تولید می شود؛ که بعضی از آن ها سابقه زیادی در تهیه انواع سیم جوش ها دارند ؛و به همین علت انواع محصولات تولید شده در این کارخانجات زبانزد بازار های داخلی و خارجی است.بنابراین می توان برای تهیه سیم جوش موردنیاز در هر زمینه؛ به صورت حضوری به این کارخانجات مراجعه نمود. و یا بصورت انلاین و اینترنتی محصول موردنظر خود را تهیه کرد.

 

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.