قیمت سیم جوش برنج بهینکس

قیمت سیم جوش برنج بهینکس در این مرکز بسیار مقرون به صرفه و اقتصادی می باشد.سیم جوش برنج بهینکس  براي جوشکاري به روش اکسی استيلن به کار مي رود. براي اينکار از مفتول های جوشکاری سیم برنج که مقدار مس آن ۳۷% تا ۸۷% است، استفاده شده و جهت جلوگیری از اکسیداسیون از پودر جوشکاری استفاده می شود. سيم برنج هاي ايراني در بسته بندی هاي ۵ کيلويي و سيم برنج آلماني در يسته هاي ۱۰ کيلويي و به صورت صندوق هاي ۱۰۰ کيلويي به فروش مي رسد. سيم برنج بهينکس محصولی ايراني مي باشند.

مزیت های استفاده از سیم جوش برنج بهینکس

  • سرعت بخشیدن به امر جوشکاری
  • کاهش عیب و نقص های جوشکاری
  • مکانیسم تغذیه
  • نفوذ عمیق

مشخصه های منحصر به فرد سیم جوش بهینکس

  • سیم جوش برنج بهینکس در جوشکاری هایی که بوسیله هوا گاز انجام می شود، مورد استفاده واقع می شود.
  • سیم جوش بعد از خارج شدن هوا گاز از سرپیک جوشکاری با برخورد به سیم باعث ذوب شدن و اتصال دو فلز به هم می شود.
  • این نوع سیم جوش تهیه شده از آلیاژ برنج می باشد.
  • طول این سیم جوش ها ۱۰۰ سانتیمتر می باشد.
  • قطر الکترود نیز ۳ میلی متر است.

روش استفاده از سیم جوش بهینکس

از ترکیب گاز اکسیژن و گاز پروپان می شود موجبات ذوب سیم برنج فراهم گردد. مفتول برنج را با حرارت خارج شده از سرپیک کمی گرم می کنند و اندکی درون تنه کار فرو برده تا تنه کار را به خود جذب کند. با فاصله کمی از فلز نگهداری می کنند و سر پیک را با فاصله کمی حرارت را به مفتول وارد کنید تا موجب پخش شدن بروی فلز مورد نظر شود.

مرکز فروش سیم جوش برنج بهینکس

در صورت تمایل به خرید غیرحضوری و سریع از سیم جوش به طور عمده با قیمت عالی می توانید از طریق کارشناسان فروش این سایت راهنمایی های لازم را دریافت کنید. مرکز ما یعنی پاورجوش اقدام به تولید و فروش سیم های جوش در شهر های مختلفی در ایران کرده است. یکی از این تولیدکننده ها سیم جوش برنجی بهینکس می باشد که با کیفیت مثال زدنی، این سیم جوش ها را می سازد. جهت اخذ اطلاعات بیشتر درباره شعبه های فروش ما، با کارشناسان فروش ما در تماس باشید.

مشتریان گرامی نیز به دنبال بهترین نوع سیم جوش اقدام به مقایسه انواع آنها کرده و با بهره مندی از تجربه خود و توصیه دیگران انواع کارآمد تر و بهتر آنها را خریداری می کنند. به منظور کسب اطلاعات جامع پیرامون آخرین قیمت سیم جوش در بازار و همچنین یافتن پاسخ دیگر پرسش هایتان در این حوزه با ما در ارتباط باشید.

 

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.