قیمت سیم جوش برنز سیار در بازار بزرگ تهران

سیم جوش از انواع ابزار آلات کمکی در صنایع جوشکاری است که برای پر کردن فضای خالی بین دو قطعه جوش مورد استفاده قرار می گیرد. این ابزار از مواد اولیه متنوعی ساخته می شود که سیم جوش برنز یکی از آنها است که قیمت آن در بازار سیم جوش تهران را می توانید از طریق این سایت به صورت آنلاین استعلام بگیرید.

قیمت سیم جوش برنز سیار در بازار بزرگ تهران

آنچه که باید در مورد سیم جوش برنز بدانید

آنچه که باید در مورد سیم جوش برنز بدانید سیم جوش برنز یکی از انواع الکترود هایی است که برای جوشکاری قطعات مختلف مورد استفاده قرار می گیرد. این الکترود ویژه قوسی ملایم دارد و در شرایط جوشکاری مختلف، فلز جوشی بدون تخلخل ایجاد می کند.

مهمترین مشخصه این سیم جوش این است که رنگ محل جوشکاری با فلز پایه هماهنگی خوبی دارد. این نوع سیم جوش برای حالات جوشکاری مختلفی کاربرد دارد که این حالات عبارتند از:

  • جوشکاری تخت
  • جوشکاری گوشه
  • جوشکاری سر بالا
  • جوشکاری افقی
  • جوشکاری بالاسری

موارد مصرف بسیار زیاد و متنوعی برای این نوع از سیم جوش وجود دارد و معمولا طیف وسیعی از اعمال جوشکاری را تحت پوشش دارد.

این الکترود برنزی اغلب جهت اتصال و روکش مس و آلیاژ های مسی، فولاد ریختگی، چدن خاکستری، روکش مس روی فولاد استفاده می شود.

کاربرد ویژه این سیم جوش در ایجاد روکش برای پیاله یاتاقان های برنزی است. کار جوشکاری با این محصول با یک جریان آرام همراه بوده و فرآیند جوشکاری به آسانی انجام می شود.

بزرگترین بازار انواع سیم جوش در تهران

بزرگترین بازار انواع سیم جوش در تهران بازار تهران بازار بزرگی است که محصولات بسیار متنوعی در آن برای فروش عرضه می شود. یکی از محصولات عرضه شده در این بازار انواع مختلف سیم جوش هستند که برای جوشکاری انواع فلزات با پایه آهنی یا غیر آهنی کاربرد دارند.

انواع سیم جوش در صنایع مختلف کاربرد های زیادی دارند و به جهت ایجاد اتصال بین قطعات مختلف مورد استفاده قرار می گیرند و عبارتند از:

  1. سیم جوش co2 که برای ایجاد اتصالات جوش یکنواخت و با سرعت بالا مورد استفاده قرار می گیرند. این سیم جوش ها اندازه های مختلف با آلیاژ های مختلف دارند که انتخاب جنس مناسب این سیم جوش ها بر اساس نوع سازه انجام می شود.
  2. سیم جوش میگ مگ در چند نوع بدون آلیاژ، کم آلیاژ، آلیاژ برای فولاد ضد زنگ و آلیاژ بر پایه نیکل، در بازار موجود می باشد. در جوشکاری با این سیم جوش قوس الکتریکی نقش منبع دارد و از یک گاز محافظ در فرآیند جوشکاری استفاده می شود.
  3. سیم جوش پودری که شبیه نمونه قبلی است و به شکل لوله تو خالی ساخته می شود که درون این لوله پودر خاصی برای جوشکاری وجود دارد و از ان برای جوشکاری تصعید شده استفاده می شود که وظیفه آن حفاظت از حوضچه جوش و قوس الکتریکی می باشد.

هر یک از این سیم جوش ها با توجه به ویژگی های کاربردی که دارند برای انواع جوشکاری مورد استفاده قرار می گیرند و بر همین اساس قیمت های متنوعی هم دارند. 

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.