قیمت سیم جوش توپودری آما

قیمت سیم جوش توپودری آما که می توان گفت بهترین برند داخلی در حوزه سیم جوش توپودری می باشد،بسیار مقرون به صرفه می باشد. قیمت سیم جوش توپودری آما به عوامل زیادی از جمله کیفیت،زمان ارسال،مواد اولیه،عمده ای بودن سفارش وابسته می باشد. سیم جوش های توپودری، سیم جوش هایی مفتولی هستند با ضخامت معمول که به دو نوع درز دار و بدون درز تقسیم بندی می شوند.

صادرات سیم جوش توپودری آما

صادرات سیم جوش توپودری آما به کشور های همسایه با محبوبیت بسیار بالایی همراه بوده است. این صادرات سالیانه بخش مهمی از تجارت ایران را به خود اختصاص داده است. در صادرات سیم‌های جوش توپودری آما تخفیفاتی در نظر گرفته می‌شود . از آنجایی که این سیم های جوش مستقیم از شرکت تولید کننده ارسال می شود و به همین دلیل قیمت آن نسبت به نمونه های مشابه خارجی بسیار مقرون به صرفه می باشد.سیم جوش توپودری آما، سیم جوشی مفتولی با ضخامتی است که به دو نوع درز دار و بدون درز طبقه بندی می گردد.

مزایای سیم جوش توپودری آما

  • نفوذ پذیری بالا که باعث می شود نیازی به پخ نباشد
  • برای آلیاژ های آهنی و نیز کم کربن و یا با کربن متوسط مناسب است
  • گاز تولید شده ناشی از سوختن فلاکس جهت محافظت از حوضچه جوش حاصل می گردد
  • دارای سایز بندی های مختلفی می باشد
  • این نوع سیم جوش ها در اکثر فروشگاه ها یافت می شوند
  • میزان رسوب و سرعت جوشکاری بالاتر نسبت به فرايند جوشکاری الکترود دستی

سیم‌های جوش توپودری آمانسبت به سیم جوش های دستی و معمولی این مزیت را دارند که که نیازی به تمیز کردن سطوح جوشکاری و همچنین نیاز به گاز ها برای محافظت از خطرات تشعشعات کمتر احساس می گردد و کار کردن با آنها نیز بسیار راحت تر از نمونه های معمولی می باشد.

مرکز فروش سیم جوش توپودری آما در ایران

مرکز فروش سیم جوش توپودری آما به طور مستقیم با کیفیت و با قیمت بسیار عالی و مقرون به صرفه ای عرضه می شود. قیمت های ارائه شده به بهای کارخانه و مستقیم می باشد و از آنجایی که هیچ هزینه واسطه بر آنها اعمال نمی گردد، قیمت ها بسیار مناسب و مقرون به صرفه است. قیمت های اعمال شده هیچ گونه هزینه حمل و نقل های اضافی بین فروشگاه‌های واسطه‌ای و هزینه‌هایی از جمله هزینه نگهداری از این محصولات را شامل نمی شود و شما عزیزان در هیچ مکان دیگری نمی‌تواند چنین سیم جوش های با کیفیتی را با چنین قیمت‌های مستقیمی که توسط شرکت تولید کننده برای شما ارسال می شود را پیداکند.

قیمت‌ هایی که کارخانه تولید کننده برای مشتری در نظر می گیرد ، شامل هزینه های اضافی که در خارج از کارخانه اعمال می شود، نمی باشد.بمنظور خرید از عرضه کننده معتبر سیم جوش خوب به طرز مستقیم، می‌توانید با شماره ا‌ی که در همین سایت واقع شده است، تماس برقرار نمایید و از مشاوره کارشناسان ما بهره مند گردید.

 

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.