قیمت سیم جوش توپودری

قیمت سیم جوش توپودری تابع عوامل مختلفی از جمله کیفیت،زمان ارسال،مواد اولیه،عمده ای بودن سفارش بستگی دارد.سیم جوش های توپودری سیم جوش هایی مفتولی هستند با ضخامت معمول که به دو نوع درز دار و بدون درز تقسیم بندی می شوند.در  بخش صادرات سیم‌ های جوش توپودری تخفیفاتی خاص در نظر گرفته می‌شود . از آنجایی که این کالا مستقیما از کارخانه تولید کننده ارسال می گردد و به همین دلیل بهای تمام شده آن نسبت به مدل های مشابه خارجی بسیار مقرون به صرفه می باشد.

شیوه کار سیم جوش توپودری

بر خلاف عملیات های دیگر که برای فرآیندهای جوشکاری با الکترود روپوش دار  و جوشکاری قوس زیرپودری  ساخته می شوند، سیم های جوش لوله ای یا توپودری با فرمولاسیون و تکنولوژی ویژه ای ساخته می شوند.عملیات جوش دادن با سیم جوش لوله ای که به عنوان سیم جوش توپودری (Flux Cored Arc Welding or FCAW) شناخته می شودواین روش  به طور چشمگیری در سال های اخیر افزایش یافته است و در بازاری که از انواع مختلف سیم جوش ها و فولادها اشباع شده است، روز به روز مشتری برای آن افزایش می یابد.

عملیات جوشکاری بوسیله  از سیم جوش توپودری (Flux Cored Arc Welding or FCAW) یک عملیات چند منظوره با سرعت تولید بالا می باشدکه برای تشویق به استفاده از آن نیازی به اغراق نیست و اگر شما فقط یکبار از آن استفاده کنید، در موارد بعدی نیز از آن ساتفاده خواهید برد.

مزایای سیم جوش توپودری

  • عدم نیاز به توقف عملیات جوشکاری بمنظور جایگزین کردن الکترود در مقایسه با عملیات جوشکاری توسط الکترود دستی
  • میزان رسوب و سرعت جوشکاری بالاتر نسبت به فرايند جوشکاری الکترود دستی
  • حساسیت کم حالت خود محافظ اين شیوه در مقایسه با عملیات جوشکاری با سیم مصرفی نسبت به وزش باد

موارد استفاده سیم جوش توپوددری

سیم های جوش اندازه های مختلفی دارند که بر اساس اندازه آنها قیمت مشخص می شود. مزیت های استفاده از سیم های جوش توپودری به علت نفوذ پذیری بالا نیاز به پخ زنی ندارد و استفاده از آنها بسیار ساده می باشد. بعضی از آنها طوری طراحی می شوند که گاز تولید شده حاصل از سوختن فلاکس جهت حفاظت از حوضچه جوش می باشد.سیم جوش نوعی سیم فلزی بوده که برای جوشکاری و متصل نمودن دو قطعه ی فلزی از آن استفاده می شود . این سیم های جوش جنس مفتولی دارند که انواع متفاوتی دارند مثل مفتول آلومینیومی،فولاد کم کربن میتوان نام برد کاربرد فرایند جوش توپودری بیشتر برای آلیاژ های آهنی و کم کربن و یا با کربن متوسط استفاده می شود .

تولید کننده سیم جوش بدون واسطه

قیمت‌ هایی که کارخانه تولید کننده برای خریدار در نظر می گیرد  شامل هیچ هزینه اضافی که در خارج از کارخانه اعمال می شود، نمی باشد.بمنظور خرید از عرضه کننده معتبر سیم جوش خوب به صورت مستقیم، می‌توانید با شماره ا‌ی که در همین سایت قرار گرفته است تماس حاصل گرفته و از مشاوره کارشناسان ما بهره مند گشته. کارشناسان ما برای مشتریان عزیز انواع مختلف محصولات موجود را همراه با ویژگی ها و مشخصات هرکدام به طور جداگانه ای شرح می دهند.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.