قیمت سیم جوش خشکه

سیم جوش خشکه توسط نمایندگی معتبر ایرانی و خارجی ؛ با کیفیت بسیار بالایی عرضه می‌شود. محصولات عرضه شده از بهترین برندهای موجود در بازار می‌باشند؛ وبرخی از نمایندگی ها سیم جوش خشکه را هم از لحاظ قیمت و هم از لحاظ کیفیت عالی تضمین می کنند.

مشخصات سیم جوش خشکه چیست؟

سیم جوش خشکه مفتول فلزی است که اطراف آن بوسیله فلاکس پوشیده شده است؛ و جریان برق از آن عبور می کند. همچنین کاربرد الکترود  پر کردن فضاهای خالی بین دو سطح می باشد. انواع این سیم جوش در بازار ایران به وفور یافت می شود؛ و متناسب با نیاز جوشکار مورد استفاده می گیرد. یکی دیگر از ویژگی های این سیم جوش این است که: از مقاومت بالایی برخوردار است؛  و همچنین کارایی آن و نقطه ذوب بالای آن را می توان نام برد .در کشور ما از این سیم جوش در صنعت ساختمان سازی استفاده های زیادی می شود. این سیم جوش در ایران با مدرن ترین تجهیزات و تکنولوژی روز دنیا تهیه و تولید می شود .

نحوه کار با سیم جوش خشکه:

این سیم جوش در اصل برای جوشکاری مناسب می باشد، این سیم ها در کوره ها تحت تاثیر حرارت زیاد قرار می گیرند، تا هنگام جوشکاری چندین برابر بهتر و مفیدتر عمل کنند، همچنین این سیم جوش ها از کیفیت بالایی برخوردار می باشند؛ و استفاده از آنها می‌تواند موجب راحتی و تسریع در امر جوشکاری شود.

نحوه فروش سیم جوش در بازار چگونه است؟

عمده فروشی یکی از مزیت های فروش سیم جوش در سراسر کشور است؛ که می‌توان به نرخ و قیمت مناسب عمده فروشی اشاره کرد. در نرخ‌های عمده فروشی شما نیاز به پرداخت هزینه های جانبی برای تک تک محصولات ندارید؛ زیرا قبلا یکبار این هزینه‌ها و قیمت ها بر روی تمامی محصولات موجود اعمال شده است، و با تقسیم شدن این هزینه‌های جانبی بر روی هر کدام از این محصولات متوجه می شوید که این قیمت ها نسبت به قیمت‌های موجود در سطح بازار بسیار مناسب تر هستند.

لازم به ذکر است که: در فروش ویژه شما از تخفیفات ویژه ای برخوردار می شوید؛که ارزش زیادی دارند، به عبارت دیگر در فروش ویژه محصول موردنظر کیفیت بالایی دارد و جنس آن از باکیفیت ترین کارهاست، اگر شما بخواهید چنین جنس و کیفیت را مطابق با ارزش آن بپردازید، باید هزینه‌های بسیار بیشتری را برای تهیه آن بپردازید. اما تیم ما در این سایت؛ هزینه‌ها را برایتان کاهش داده ایم و کیفیت را حفظ کرده ایم؛ تا سودمندی شما چند برابر شود و تجربه بسیار خوبی را از این سایت بدست آورید.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.