قیمت سیم جوش روکش دار ایرانی

قیمت انواع سیم جوش روکش دار با برند ایرانی، متفاوت است. اما می توان آن را با قیمت مناسب تر به صورت عمده خریداری کرد.

در خرید عمده سیم جوش، قیمت آن به مراتب مقرون به صرفه تر از خرید جزئی می باشد.

قیمت سیم جوش روکش دار ایرانی

وظیفه روکش در سیم جوش روکش دار چیست؟

وظیفه روکش در سیم جوش روکش دار چیست؟

سیم جوش روکش دار، یکی از وسایلی است که برای اتصالات دادن وسایل فولادی بسیار استفاده می شود و در صنایع مختلف مانند ماشین سازی کاربرد بسیار زیادی دارد.

این وسیله بسیار مورد استفاده به وسیله جوشکاران می باشد و سبب اتصالاتی محکم و بسیار سخت مانند اتصال آلیاژهای فولادی کربن، انواع چدن، کبالت و… می شود.

این دستگاه انرژی لازم اتصالات محکم و سخت را با تشکیل قوس الکتریکی به دست می آورد. فاصله این دستگاه با وسیله ای که قرار است روی آن اتصالات انجام شود، باید حدود ۲ میلی متر باشد.

برای درست کار کردن دستگاه سیم جوش روکش دار، برق لازم است. برقی که برای این دستگاه استفاده می‌شود تا جریان الکتریسیته در آن ایجاد شود، از برق شهری تعیین می شود. به این صورت که، برق شهری به دستگاهی که منبع قدرت است، متصل می شود و جریان الکتریسیته آن به وسیله منبع قدرت، تقویت می ‌شود و در این شرایط است که می توان اتصالات را انجام داد.

سپس از این دستگاه به وسیله الکترود هایی که تشکیل می شود، می ‌توان قطعاتی مانند انواع چدن را به یکدیگر متصل کرد. توجه داشته باشید، الکترود هایی که از این دستگاه ساطع می شوند، بر حسب عوامل مختلفی مانند نوع اتصال و ضخامت قطعه ای که قرار است کار بر روی آن انجام شود، قطرشان تعیین می شود. در صورتی که ضخامت قطر الکترود بیشتر از ضخامت قطعه ای باشد که قرار است بر روی آن اتصالات انجام شود، نشان از وجود مشکلی در دستگاه است.

قبلاً از دستگاه سیم جوش بدون روکش استفاده شده است، اما بعد ها برای اینکه بتوانند بر عیب های الکترود دستگاه سیم جوش غلبه کنند، از دستگاه سیم جوش دارای الکترود های روکش دار استفاده می کنند.

وظیفه روکش سیم جوش، محافظت از محیط اطراف است. سبب می شود هنگامی که عملیات بر روی قطعاتی که قرار است به هم متصل شوند، از مرحله اول تا مرحله آخر، از خطرات ناشی از الکترود ها جلوگیری می کند.

 فلزی که برای اتصال استفاده می شود، باید از نظر خواص و ظاهر، با فلز قطعه کار یکی باشد. در این صورت است که جوشکاران می توانند به وسیله دستگاه سیم جوش، کاری تمیز تحویل دهند.

خرید انواع سیم جوش برند ایرانی

خرید انواع سیم جوش برند ایرانی

خرید انواع سیم جوش ایرانی، به دو روش اینترنتی و حضوری امکان پذیر است.

اگر قصد خرید سیم جوش با قیمت مناسب را دارید بهترین راه این است، این وسیله را به صورت مستقیم تهیه کنید. در خرید مستقیم به علت حذف واسطه ها، قیمت آن مناسب تر است.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.