قیمت سیم جوش زیرپودری

قیمت سیم جوش زیرپودری که به روز می باشد، توسط پاور جوش در این مرکز اعلام می گردد. سیم جوش زیرپودری چیست و جهت انجام چه کارهایی کاربرد دارد؟ این سوال شاید برای شما نیز پیش آمده باشد. آیا یکی از آن ها در جوشکاری بر دیگری برتری دارد؟ مزیت ها و معایب آن ها کدام است؟ این ها سوالاتی می باشند که ممکن است در ذهن خیلی از فعالان صنعت جوشکاری مرور شده باشد.

روش کار سیم جوش زیرپودری

در روش استفاده از سیم جوش زیرپودری از سیم بدون پوشش استفاده می­ گردد که به طور دائم از قرقره مخصوص رها می­ شود و ضمن تشکیل قوس، نقش واسط اتصال را نیز بر عهده دارد. به منظور جلوگیری از تأثیر عناصر مضر هوا، پودر مخصوصی از یک مخزن به محل تشکیل قوس هدایت می­ شود و هنگام ایجاد قوس، پودر مذکور ذوب شده و محل اتصال را مثل پوشش الکترود حفاظت می­ کند. از این عملیات در جوشکاری قطعات ضخیم فولادی (تا ضخامت­هایی حدود cm3 نیازی به پخ­زدن نیست)، اتصال درز لوله ­ها، مونتاژ قطعات سنگین و … استفاده می­ گردد.

مزایای استفاده از سیم جوش زیرپودری

  • امکان مکانیزه کردن سیستم جوشکاری
  • نرخ رسوب گذاری بالا
  • توانایی جوشکاری در باد های ملایم
  • ارزان بودن مواد مصرقی و در نتیجه هزینه کلی جوشکاری
  • سرعت بالای در فرایند جوشکاری

مرکز عرضه عمده سیم جوش زیرپودری در تهران

قیمت سیم جوش زیرپودری وابسته به عوامل مختلفی از جمله کیفیت، زمان ارسال، مواد اولیه،عمده ای بودن سفارش می باشد. سیم جوش های زیرپودری، سیم جوش هایی مفتولی هستند با ضخامت معمول که به دو مدل درز دار و بدون درز طبقه بندی می شوند. در بخش صادرات سیم‌ های جوش زیرپودری تخفیفاتی خاص در نظر گرفته می‌شود . از آنجایی که این سیم جوش ها مستقیما از کارخانه تولید کننده ارسال می گردد و به همین دلیل قیمت تمام شده آن نسبت به مدل های مشابه خارجی بسیار مقرون به صرفه می باشد.

سیم جوش زیرپودری، قیمت های گوناگونی دارد و اگر قصد تهیه این نوع سیم جوش ها را دارید، می توانید از طریق این مرکز اینترنتی که به فروش انواع دستگاه جوشکاری ارزان قیمت می پردازد اقدام به خرید کنید و یا به صورت حضوری به مراکز خرید این محصول مراجعه نمایید.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.