قیمت سیم جوش سلولزی

قیمت سیم جوش سلولزی در بازار بزرگ تهران تابع عوامل متعددی می باشد. سلولز پلی ساکاریدی می باشد که در گیاهان و پوست درختان و ساختار و پوشش سخت هسته میوه ها وجود دارد و ماده ای محسوب می شود که برای تهیه انواع کاغذ و انواع کلینیکس و… از آن استفاده می گردد. از مشخصه های مهم این پلی ساکارید که در سیم جوش ها به کار رفته قابلیت حریق بالای آن است و به راحتی شعله ور شده و گرما را در خود نگه می دارد.

اساس کار سیم جوش سلولزی

سیم جوش سلولزی یکی از مهم ترین و پر ایتفاده ترین اجزای یک سلول الکترود شیمیایی است . این نوع سیم جوش در واقع یک هادی است که جریان الکتریکی است که بین قسمت فلزی و یک قسمت غیر فلزی در مدار الکتریکی عبور می دهد . این سیم جوش ها در شکل های مختلف ساخته می شود که به صورت مفتول ، صفحات فلزی و یا میله از جنس فلزاتی مثل : نقره ، سرب ، مس و یا روی و همینطور غیر فلزی مثل کربن ساخت و تولید می شود.

ویژگی های سیم جوش سلولزی

  • این سیم جوش ها مناسب برای جوشکاری خطوط لوله و مخازن می باشد.
  • قوس الکتریکی آن دارای نفوذ و گرمایی بالایی می باشد.
  • در پاسهای ریشه و پر کن استفاده می شود.
  • قوس پایدار و سر باره ( گل جوش) خیلی نازک
  • قابل استفاده جهت کلیه حالت های جوشکاری ، تخت ، افقی ، عمودی سربالا و یا بالای سر

عرضه عمده سیم جوش سلولزی در بازار

سیم جوش سلولوزی دارای نوعی پوشش سلولزی می باشد. سطح الکترود های سلولوزی به دلیل پوشش آن معمولا خشن می باشد، و از آن جایی که آن ها نمگیر می باشند؛ امکان دارد که ماده سلولز به کار رفته در ترکیب فاسد شود. به همین علت این الکترود ها را معمولا در جعبه هایی به فروش می رسانند ؛که رطوبت به درون آن ها نمی تواند نفوذ کند.

امروزه با پیشرفت علم در زمینه تولید انواع سیم جوش، کشور ایران نیز از صادر کنندگان انواع سیم جوش سلولزی صادراتی در بالا ترین کیفیت خود و تلاش برای رضایت مصرف کنندگان است و شما می توانید در زمینه فروش سیم جوش صادراتی تجارت کنید.

 

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.