قیمت سیم جوش لحیم در تهران

سیم جوش لحیم نوعی آلیاژ محسوب می شود که از متصل شدن دو فلز مختلف در سیم ها و کابل ها کاربرد دارد. لحیم از ترکیب اصلی قلع و سرب است که اندازه این دو ترکیب در استفاده، قدرت(نقطه ذوب) لحیم را نشان می دهد.لحیم کاری نوعی صنعت به حساب می آید که برای مقاصد متفاوتی در صنعت الکترونیک کاربرد دارد. در لحیم کاری از وسیله ای به نام هویه نیز استفاده می شود، کار هویه ذوب کردن لحیم و اتصال اجزا فلزات به یکدیگر است که خود هویه ها دو دسته اصلی هستند: برقی و غیر برقی.

قیمت سیم جوش لحیم در تهران

کاربرد های بی نظیر سیم جوش لحیم:

کاربرد های بی نظیر سیم جوش لحیم: در خرید سیم جوش یا الکترود باید به ویژگی و نیز انواع متفاوت آن دقت داشته باشیم،چرا که هر جا سخن از اتصال به میان می آید حتی در برخی از جوشکاری های خیلی سخت به این وسیله نیازمند هستیم در این مطلب به ویژگی و سپس انواع مختلف سیم جوش و کاربرد آن می پردازیم.

ویژگیهای سیم جوش: 

نفوذ عمیق در ریشه جوش باعث می شود که بتوان از این امر در جوشکاری های نازک نیز استفاده کرد.

کاهش عیب جوشکاری : وجود دی اکسی کننده ها موجب می شود که پیش از شروع جوشکاری، عیب کار کاهش یافته و نیاز کمی به تمیز کاری باشد.

از دیگر ویژگیهای سیم جوش ها را می توان سرعت بالای جوشکاری، مکانیسم تغذیه، مراقبت از سیم جوش دانست.

سیم جوش ها انواع و کاربردهای مختلفی دارند که عبارتند از : سیم جوش آهنی، سیم جوش برنجی، سیم جوش نقره، سیم جوش آلومینیومی، سیم جوش فولاد زنگ نزن، سیم جوش تو پودری که خود انواع مختلف داشته و به تناسب برای جوشکاری های نازک،ضخیم و سخت استفاده می شود.

نکته مهم این که در خرید سیم جوش همواره باید دقت داشته باشیم که روی بسته بندی آن نکات کامل مربوط به آن درج شده باشد.

خرید فوق العاده سیم جوش لحیم در تهران

خرید فوق العاده سیم جوش لحیم در تهران سیم جوش تهران با راه اندازی سایت آهن آنلاین امکان خرید فوق العاده، برند و حرفه ای را برای مشتریان خود فراهم ساخته است و نیز با داشتن کارشناسان مجرب قبل از انجام خرید قطعی تمامی اطلاعات خرید و مراحل بعدی را از طریق پیش فاکتور برای مشتری ارسال کرده و پس از تایید نهایی مشتری اقدام به ارسال می نماید.

سیم جوش تهران برندهای مختلفی دارد که معتبر ترین آنها عبارتند از: آما، اتحاد، یزد، پارس، میکا، زنجان، هلیکو، ام.تی

در انتخاب و  خرید سیم جوش باید به نقطه اتصال ذوب نیز توجه کنیم تا از استقامت و قدرت بالایی برخوردار باشد برای نقطه آهنی باید از سیم جوش آهنی استفاده کنیم.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.