قیمت سیم جوش نقره هریس

قیمت سیم جوش نقره هریس که برندی آمریکایی و فوق العاده می باشد، در این مرکز فروش اینترنتی به انجام می رسد. خرید سیم جوش نقره در درصدهای مختلف در این سایت معتبر امکان پذیر می باشد. در صنعت جوشکاری در مواردی که بخواهند دو قطعه را به یکدیگر جوش کنند از سیم جوش استفاده می کنند. سیم جوش ها انواع مختلفی دارند. یکی از نمونه های سیم جوش ها، سیم جوش نقره می باشد.

مشخصه های سیم جوش نقره هریس

سیم جوش نقره ساخت شرکت هریس آمریکا در بسته بندی های یک کیلو گرمی اورجینال. سیم جوش هریس یکی از ضروری ترین موادی است که هنگام جوشکاری و اتصال قطعات برودتی مورد نیاز است.
  • این آلیاژ کم هزینه برای اکثر اتصالات مس به مس یا برنج که تلرانس لقی کمی دارند، مناسب است.
  • MPN: 0620F1
  • شامل ۲۸ شاخه
  • ۹۲٫۹٪ مس
  • ۷٫۱٪ فسفر
  • ۰٪ نقره

ویژگی های کاربردی سیم جوش نقره هریس

سیم جوش ها به علت رسوب بالایی که دارند، سرعت جوشکاری را افزایش می دهند. بالا بردن سرعت جوشکاری توسط سیم جوش ها سبب شده که سیم جوش ها طرفداران بسیاری پیدا کنند. سیم جوش ها در موارد گوناگونی مورد استفاده قرار می گیرند و استفاده های زیادی دارند از سیم جوش ها برای فلز های غیر اهنی و فلز های اهنی استفاده می کنند.

از سیم جوش نقره در جوشکاری های گاز، اتصالات قطعاتی از جنس نقره، مس و یا در قطعاتی که به میزان های مختلف دارای درصد هایی از نقره باشد، استفاده می گردد. این نوع سیم جوش ها سبب تسریع در کار می شود. همچنین از این سیم جوش ها در مواردی که لبه های کار پخ دار شده باشد ؛و یا در مواردی که نیاز به پر کردن فضاهای خالی در سطح محصول باشد استفاده می شود.

مرکز فروش سیم جوش نقره هریس در تهران

قیمت خرید سیم جوش نقره هریس بر اساس مدل و درجه کیفیت و سایز و مدل و سایر مشخصه هایی که در قیمت آن تاثیر گذار است، انتخاب می شود. چنانچه بخواهید سیم جوش با قیمت ارزان خریداری کنید، می بایست به بازار های عمده فروشی سیم جوش و یا مرکز های معتبر فروش سیم جوش ها مراجعه نمایید.

چنانچه تمایل به سفارش و خریدن سیم جوش نقره در درصد های گوناگون را دارید، با کارشناسان ما تماس گرفته و مشخصات فنی و کاتالوگ سیم جوش نقره هریس مورد نظر خود را دریافت کنید.

 

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.