قیمت سیم جوش گالوانیزه سال ۹۹

در صنایع برای اتصال دو ورق فولادی معمولا از روش جوشکاری با سیم جوش گالوانیزه استفاده می کنند.
ورق های گالوانیزه بسیار نازک هستند و اگر هنگام جوشکاری این ورق های اصول استاندارد آن ها رعایت نشود ممکن است باعث ذوب شدن یا سوراخ شدن این ورق ها به علت دمای بسیار بالای ایجاد شده در هنگام جوش و اتصال این دو ورق شوند.قیمت سیم جوش گالوانیزه سال 99

نکات ایمنی مربوط به سیم جوش گالوانیزه

نکات ایمنی مربوط به سیم جوش گالوانیزه جوشکاری گالوانیزه بدون پوشش انجام می شود و در هنگام جوشکاری پوشش فلزی روی تبخیر می شود و از بین می رود و در نتیجه باعث  ایجاد تخلخل در قسمت جوشکاری شده می شود.
 ایمنی در جوشکاری اهمیت بسیار زیادی دارد و در جوشکاری ورقهای گالوانیزه نیز بسیار موثر می باشد.
در واقع جوشکاری گالوانیزه برای افزایش مقاومت فولاد در برابر خوردگی و زنگ زدگی انجام می شود که در این عمل یک لایه فلزی دیگر روی سطح فولاد قرار می دهند تا از سطح فولاد محافظت نماید.
در هنگام جوشکاری با استفاده از سیم جوش های گالوانیزه به دلیل گرمای بسیار زیاد ایجاد شده فلز روی که به عنوان پوشش بر روی سطح فولاد قرار داده شده است تبخیر می‌شود و گازهای متصاعد شده از این فلز سمی می باشند بنابراین حتماً باید یک سری نکات ایمنی را رعایت کرد از جمله:

  • در هنگام عملیات جوشکاری حتماً باید از ماسک های مخصوص جوشکاری استفاده کرد.
  • جوشکاری تشعشعات بسیار زیادی دارد که برای چشم بسیار مضر می باشند بنابراین حتما باید از عینک محافظ برای چشم ها استفاده کرد.
  • لباس اپراتور جوشکاری حتماً باید ضد اشتعال باشد و اپراتور حتماً باید از کلاه ایمنی مخصوص استفاده نمایید.
  • کفش اپراتور باید بسیار سبک و عایق باشد.
  • انجام عملیات جوشکاری با استفاده از سیم جوش های گالوانیزه باید در زمان مناسبی از روز و همچنین در مکانی که شرایط مخصوص جوشکاری را دارد انجام شود.
  • در هنگام کاری بر روی ورق های گالوانیزه به دلیل این که این ورق ها بسیار نازک می باشند حتماً باید دستگاه جوش ورق گالوانیزه متناسب با ورق مورد نظرتان و همچنین این سیم جوش الکترود گالوانیزه متناسب با ضخامت و اندازه آن را انتخاب کنید.

مرکز خرید سیم جوش درجه یک صادراتی

مرکز خرید سیم جوش درجه یک صادراتی برای خرید سیم جوش درجه یک گالوانیزه می توانید به مراکز فروش و نمایندگی های ما مراجعه نمایید و انواع سیم جوش های مختلف متناسب با پروژه های جوشکاری متفاوت را با قیمتی مناسب خریداری نمایید.
همچنین از هر نقطه کشور به راحتی می توانید به وب سایت اینترنتی ما مراجعه نمایید و انواع مختلف سیم جوش را مقایسه کنید و با توجه به نیازتان و مشاوره های کارشناسان فروش ما محصول مورد نظرتان سفارش دهید و درب منزل تحویل بگیرید.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.