قیمت سیم جوش co2 آما

قیمت سیم جوش co2 آما به دلیل تقاضای بالایی که برای این کالا وجود دارد، در حال افزایش می باشد. قیمت سیم جوش co2 که یکی از پر کاربردی ترین سیم جوش ها می باشد.گستردگی بالای محصولات مرتبط با co2 سبب نیاز به مواد اولیه برای ساخت آن می باشد. به منظور اتصال دو بخش فلزی به هم و نیز به منظور پرکردن فضاهای خالی در جوشکاری، به سیم جوش نیاز می باشد. سیم های جوش در انواع زیادی طراحی و ساخته می شوند که برای سطوح آهنی و غیر آهنی مطلوب می باشند.

مشخصات عمومی سیم جوش co2

سیم جوش co2 مفتول فلزی است که اطراف آن به وسیله فلاکس پوشیده شده است. جریان برق از آن عبور می کند. کاربرد الکترود پر کردن فضاهای خالی بین دو سطح می باشد. انواع این نوع سیم جوش ها در بازار ایران به وفور یافت می شود و متناسب با نیاز جوشکار مورد استفاده واقع می شود. یکی دیگر از ویژگی های این سیم جوش این است که از مقاومت خوبی برخوردار هست. همچنین کارایی آن و نقطه ذوب بالای آن را می توان نام برد .در کشور ما از این مدل سیم جوش در صنعت ساختمان سازی استفاده های متعددی می شود. این سیم جوش در ایران با جدید ترین تجهیزات و تکنولوژی روز دنیا تهیه و تولید می شود .

توصیه های ایمنی کار با سیم جوش co2

  • دود و گازهای متصاعد شده در حین جوشکاری می تواند برای سلامتی شما زیان آور باشد.
  • اشعه جوش ممکن است علاوه بر آسیب به چشم ،باعث سوختگی پوست نیز بشود.
  • شوک الکتریکی می تواند به صدمه جانی منجر شود.
  • دستور العمل های تولید کننده و اطلاعات مربوط به ایمنی مواد و نیز دستورالعمل های حفاظت و ایمنی کارفرمای خود را مطالعه و مورد استفاده قرار دهید.
  • سر خود را از محدوده گازهای متصاعد شده هنگام جوشکاری دور نگهدارید.
  • برای جلوگیری از تنفس دود و گاز و خارج نمودن آنان از محیط جوشکاری ،از وسایل تهویه مناسب استفاده نمایید.
  • از تماس با قسمت های الکتریکی جدا خودداری کنید.

مرکز فروش سیم جوش co2 آما در تهران

انواع مختلف سیم جوش های co2 در ایران توسط کارخانجات گوناگونی تولید می شود که برخی از آن ها سابقه خوبی در تهیه انواع سیم جوش ها دارند. به همین دلیل  انواع سیم جوش های تولید شده در این کارخانجات زبانزد بازار های داخلی و خارجی است. پس می توان جهت تهیه سیم جوش موردنیاز در هر زمینه به طور حضوری به این کارخانجات مراجعه کرد. و یا به صورت انلاین و اینترنتی سیم جوش مورد نظر خود را تهیه نمود.

خریداران این سیم جوش ها به دنبال بهترین نوع سیم جوش co2 هستند. از همین این رو اقدام به مقایسه مدل های گوناگون آنها می کنند.با بهره گیری از تجربه خود و توصیه دیگران انواع ارزان تر و بهتر آنها را خریداری می کنند.
جهت کسب اطلاعات بیشتر راجع به آخرین قیمت سیم جوش co2 آما در بازار تهران و نیز پیدا کردن پاسخ دیگر سوال های خود راجع به خرید با  کارشناسان ما در تماس باشید.

 

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.