لیست قیمت دستگاه جوش گام در تهران

لیست قیمت دستگاه جوش گام در تهران و در سال ۱۴۰۰ با توجه به شرایط حاکم انتشار می یابد. قیمت دستگاه جوش گام ۲۰۰ آمپر ایرانی بسیار مقرون به صرفه می باشد و بالا ترین کارایی را به شما ارائه می کند، بنابراین لازم است برای کارهای صنعتی و ساختمان سازی خود از این دستگاه های جوش گام برای کارهای خود استفاده کنید و به خاطر کیفیت بالای این دستگاه‌ ها، فروش آنها در کشورمان بسیار بالا رفته است.

قیمت دستگاه جوش گام در تهران در سال ۱۴۰۰

قیمت دستگاه جوشکاری گام الکتریک که یکی از مارک های معتبر داخلی می باشد، در این سایت ارائه می شود. قیمت دستگاه جوش گام الکتریک که بین شرکت های موجود در بازار، از قیمت و نیز کیفیت بالایی برخوردار می باشد، مورد توجه می باشد. یکی از پر متقاضی ترین ابزار ها در صنعت، دستگاه جوشکاری می باشد. این دستگاه ها به منظور عملیات جوشکاری مورد استفاده قرار می گیرد. جوشکاری فعالیتی است که در آن به وسیله حرارت بالا دو قطعه هم جنس را به یکدیگر متصل می گرداند.

ویژگی های کلیدی دستگاه جوش گام

  • دارای ابعادی نرمالی عموما بین ۵۴*۴۳*۵۴٫۵ سانتی متر می باشد.
  • وزن این نوع دستگاه حدودا ۲۷ کیلوگرم است.
  • از نظر تکنولوژی بسیار عالی و پیشرفته و کاربردی است.
  • تکنولوژی این دستگاه اینورتر است.
  • نوع فرآیند این دستگاه Tig.MMA است.
  • تغذیه ورودی دستگاه جوش گام الکتریک به صورت سه فاز است و دارای قابلیت جوشکاری TIG را دارد و قابلیت جوشکاری الکترودی سلولزی را دارد.
  • دارای قابلیت نصب به ژنراتور را دارا است.
  • این دستگاه به راحتی توسط یک نفر حمل می شود.
  • این نوع دستگاه قابلیت PreSet با نمایشگر دیجیتالی دارند.

عرضه عمده دستگاه جوش گام در شهر های مختلف

تولید کننده دستگاه جوش گام ایرانی برای اینکه دستگاهی مربوطه و با کیفیت به بازار ارائه کند، بایستی از بهترین قطعات برای تولید این دستگاه ها استفاده کند و در حین ساخت آنها بیشترین نظارت را ارائه بدهد تا دستگاه‌ ها به صورت سالم و بدون نقص به بازار ارائه شود و مشتریان نیز از آنها رضایت داشته باشند.

تیم پاور جوش، بهترین ارائه کننده دستگاه جوش در کشور می باشد. در این مرکز مدل های متنوع دستگاه ها برای انواع فرایند های جوشکاری معمولی یا پیچیده تولید می گردد. امروزه به علت پیشرفت پر سرعت  و زیاد صنعت در همه کشور ها از جمله ایران، باید دستگاه هایی مطابق با بروز ترین و بالاترین استاندارد های جهانی تولید نمود.

 

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.