مدل های مختلف الکترود ها

مدل های مختلف الکترود ها بسیار زیاد بوده و هرکدام از آنها نیاز بخش خاصی از صنعت را پوشش می دهند.الکترود ها بر اساس مدل جوش دادن و طریقه استفاده از آن ها ، مدل های متنوعی دارند.سایز و قطر الکترود ها در جوشکاری بسیار حائز اهمیت می باشد. در جوشکاری هایی که جرقه زیادی دارند، استفاده از قطر ناصحیح الکترود سبب این موضوع شده است. الکترود ها از یک روکش و یک مغزی تشکیل شده اند.

انواع الکترود های جوشکاری از نظر تهیه

الکترود انجماد سریع

الکترودهای جوش انجماد سریع سه مشخصه اساسی دارند: علاوه بر ایجاد قوس قوی،سبب تولید مقدار اندکی سرباره در جوشکاریمی شوند و شرایط را برای استفاده در کلیه موقعیت های جوشکاری دارند. مدل های E6010 و E011 در دسته بندی الکترودهای انجماد سریع قرار می گیرند.

الکترود انجماد پر شده

این نوع الکترودها از فلاکسی سنگین برخوردار هستند و علاوه بر خارج نمودن سرباره، می توانند دانه هایی که ترکیب یکنواختی را دارند تولید کنند.مدل هایE6012 ، E6013، ۴E601 در دسته بندی الکترودهای انجماد پرشده قرار می گیرند.

الکترود چسبان سریع

این مدل از الکترودها از محافظ فلاکس خیلی سنگین تشکیل شده است.که روی سیم و نرخ رسوب گذاری خیلی سریع می باشند. E6027، E6028دو دسته از پرکاربرد ترین نوع این الکترودها می باشند.

الکترود کم هیدروژن

فلاکس در این نوع از الکترودها به میزان کمی است و برای فولادهای پر کربن از آن استفاده می کنند. E7018، E7028 از این نوع الکترود ها می باشند.

خرید بی واسطه انواع الکترود ها یه صورت عمده

الکترود های آما، الکترود پارس از جمله الکترود های موجود در بازار می باشند که از بهای تمام شده مناسبی برخوردار هستند. نمایندگی الکترود میکا جایی است که می توان این نوع الکترود را از آن خریداری کرد. فروش الکترود های آما و دیگر برندها از طریق نمایندگی های فروش و یا سایت های اینترنتی ممکن است. قیمت روز الکترود های جوش را نیز می توان از سایت های اینترنتی به دست آورد.

فروشنده الکترود با کمترین قیمت

این که می گوییم هر چقدر کیفیت بالا تر باشد، منظورمان این است که، هر چه ترکیبات شیمیایی به کار رفته در سیم جوش های پودری مرغوب تر باشد، آن سیم جوش از کیفیت باالاتری برخوردار خواهد بود و در نتیجه قیمت بالاتری را از آن خود خواهد کرد.
پاورجوش در فروش سیم جوش پودری سعی می کند،سیم جوش های خود را با نازل ترین قیمت به عرضه برساند.هیچ خریداری برای خرید این سیم جوش ها دچار مشکل نشود.

 

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.