مرکز خرید دستگاه جوشکاری آلومینیوم

مرکز خرید دستگاه جوشکاری آلومینیوم در تهران با فروش بهترین دستگاه های موجود در کشور، توانسته اقبال خوبی را از طرف مصرف کنندگان دریافت نماید. قیمت دستگاه جوشکاری آلومینیوم که یکی از شرکت های معتبر داخلی می باشد، در این سایت ارائه می شود . قیمت دستگاه جوشکاری آلومینیوم  که بین شرکت های موجود در بازار، از قیمت و نیز کیفیت بالایی برخوردار می باشد، مورد توجه می باشد. یکی از پر استفاده ترین دستگاه ها در صنعت، دستگاه جوش می باشد.

خرید دستگاه جوشکاری آلومینیوم ارزان قیمت

پاور جوش فروشنده دستگاه جوشکاری آلومینیوم ۲۰۰ آمپر تیگ ایران ترانس مدل TIG200P AC DC DIGITAL می باشد. این دستگاه مناسب جهت جوشکاری آلومینیوم  و آلیاژ منیزیم – آلومینیم ، فولاد آلیاژی فولاد کربن ، مس ، آلیاژ تیتانیم و غیره می باشد . جوشکاری آلومینیوم به وسیله دستگاه جوش های آرگون انجام می پذیرد. البته دستگاه جوش تیگ های که قابلیت AC DC باشند. این دستگاه جوش ساخت داخل ، ترانس با کمترین آمپراژ که ۲۰۰ آمپر می باشد و قابلیت انجام جوش آلومینیوم را دارا است.

ویژگی های دستگاه جوش آلومینیوم ایران ترانس

  • مصرف در حالت بی باری در این دستگاه بسیار پایین می باشد.
  • این دستگاه جوش با دارا بودن کنترلر مدولاتور پهن پالسی حالت جریان  همراه با سیستم کنترل حلقوی بسته باعث می شود که ماشین در حالت پایدار کار کند
  • مجهز به منبع توان موج مربعی بسیار مناسب می باشد.
  • با داشتن جریانی با استحکام بالا همراه با قوس نرم ، باعث کاهش سرو صدا  و تغذیه سیم بصورت بسیار خوب می شود.
  • این دستگاه با داشتن کارایی های متعدد، سبب کاهش هزینه ها می گردد.
  • دستگاه مجهز به سیستم های حفاظتی اضافه ولتاژ ، اضافه جریان و اضافه گرمایی نیز می باشد که سبب پایداری ، طول عمر  بیشتر می شود.
  • اتصال به نمایشگر دیجیتالی سبب سادگی در کنترل دستگاه با دقت بالا می شود.

فروشنده  دستگاه جوش آلومینیوم ۲۰۰ آمپر ایران ترانس

تیم مجموعه پاور جوش، با بهترین تولید کننده دستگاه جوشکاری در کشور همکاری تنگاتنگی را دارد. در این مجموعه نمونه های متنوع دستگاه ها برای انواع فرایند های جوشکاری معمولی یا پیچیده تولید می گردد. امروزه به علت پیشرفت پر سرعت صنعت در همه کشور ها از جمله ایران، باید دستگاه هایی مطابق با جدید ترین و بالاترین استاندارد های جهانی تولید نمود.

شما خریداران عزیز می توانید جهت مشاهده محصولات و نیز اخذ آخرین قیمت محصولات مورد نظر خود، با کارشناسان فروش تیم پاور جوش ارتباط برقرار نمایید.

 

 

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.