مرکز فروش لپ تاپ ایسوس مدل R565MA

مرکز فروش لپ تاپ ایسوس مدل R565MA در تهران مورد استقبال فراوانی قرار گرفته است،زیرا امروزه لپ تاپ به یک جزء ضروری از زندگی همه ما تبدیل شده است و اکثر افراد داشتن آن را امری لازم و حیاتی می دانند.در عصر حاضر با توجه به نیاز روزافزون بشر به استفاده از تکنولوژی، کامپیوتر ها و به خصوص لپ تاپ ها نقش مهمی را ایفا می کنند. همین موضوع شرکت های بسیاری را در این حوزه به فعالیت و طراحی و تولید وا داشته است. در این بین شرکتی که بتواند تمامی نیاز های کاربران را پوشش داده و از آخرین فناوری استفاده نماید، می تواند پیروز این میدان باشد. مرکز فروش لپ تاپ ایسوس مدل R565MA اطلاعات جامعی را به مشتری ها ارائه می دهد، که با مراجعه به سایت های مختلف این نیاز به راحتی برآورده می شود.

ویژگی های لپ تاپ ایسوس مدل R565MA

  • ظرفیت حافظه این دستگاه ۴ گیگا بایت است.
  • ظرفیت حافظه داخلی یک ترابایت است.
  • سازنده پردازنده گرافیکی intel است.
  • سایز صفحه نمایش ۱۵٫۶ اینچ است.
  • دقت صفحه نمایش full HD است.
  • صفحه نمایش آن مات می باشد.
  • این دستگاه از پورت HDMI پشتیبانی نمی کند.

موارد اساسی در انتخاب لپ تاپ با کیفیت

  • CPU
  • RAM
  • SSD
  • DISPLAY
  • BATTERY
  • WIFI
  • LTE

بررسی تخصصی لپ تاپ ایسوس مدل R565MA

لپ تاپ ایسوس مدل R565MA بدنه ۲۳ میلی‌ متر داشته که وزن آن ۲ کیلو گرم است. به منظور جابه‌ جایی همیشگی مشکل خاصی با این دستگاه برایتان به وجود نخواهد آمد. صفحه‌ نمایش ۱۵٫۶ اینچی این لپ تاپ، پنل TFT با وضوح Full HD و دارای روکش مات می باشد. وجود بلندگو های قوی ایسوس ، استفاده از این لپ‌ تاپ را به‌ عنوان یک کامپیوتر مالتی‌ مدیا تقویت می‌کند. پورت‌ های مناسب و به تعداد عالی و متنوع از جمله ۲ پورت USB 2.0 و ۱ پورت USB 3.0 و پورت‌های HDMI، USB Type-C روی لبه‌ های R565MA مشاهده می گردد؛ که با استفاده از آن‌ ها می‌ توان انواع ابزار های جانبی را بدون نیاز به هیچ گونه مبدلی به این لپ‌ تاپ متصل و از آن‌ ها استفاده نمود. ایسوس در کنار این مشخصه های زیاد، از سخت‌ افزارهای مناسبی نیز در این دستگاه استفاده کرده است.

معایبی که در  لپ تاپ ایسوس مدل R565MA برطرف شده اند

صفحه نمایش :  ۶۶ درصد از لپ تاپ کاربران از صفحه نمایش با کیفیت پایینی بهره می برند، که بیشتر آنها ۱۳۶۶ در ۷۶۸ پیکسل است. این میزان از کیفیت واقعا شرایط غیر قابل تحملی را برای کاربران به وجود می آورد که باعث می شود کاربران به استفاده از صفحه نمایش دوم روی بیاورند. ایسوس در این مدل این مورد را برطرف ساخته است.

باتری : با افزیش توان باتری به میزان وزن آن اضافه می شود و در نتیجه به وزن لپ تاپ اضافه می شود. اما در نمونه های جدید لپ تاب به جای اضافه کردن به توان باتری یک رویکرد جدیدی ایجاد کرده است که منجربه کنترل میزان مصرف قطعات و در نهایت مصرف بهینه آن هامی شود که در مدل های جدید ایسوس،به وضوح این موضوع دیده می شود.

وای فای : به کمک بهره مندی از تکنولوژی AC شما می توانید از شبکه ای با سرعت بالا استفاده کنید البته اگر بتوانید در ایران بستر مناسبی برای ابن کار پیدا نمایید.

وضوح تصویر : وضوح تصویر بسیار حایز اهمیت می باشد . از این نکته هم نمی توان گذر کرد که هرچه کیفیت تصویر بالاتر برود، قیمت هم به همان اندازه بلاتر می رود و این موضوع بستگی به توانایی خرید شما دارد. ایسوس در این مدل توانسته کیفیت تصویر بسیار مطلوبی را به مخاطبان خود ارائه کند.

مرکز فروش لپ تاپ ایسوس مدل R565MA

انتخاب یک لپ تاپ خوب کار آسانی نیست! فاکتورهای مختلفی دخیل هستند. از قیمت، مشخصات سخت افزاری گرفته تا جنگ نام هایی که با تبلیغات ،نام خودشان را به عنوان «انتخاب خوب»  جا انداخته اند. مهم این است که با دقت و از زاویه های مختلف نگاه کنیم و در نهایت سراغ انتخاب درست برویم.

حال این شما هستید که باتوجه به نیاز خود و وجود مشخصه های متعدد در رابطه با انواع مختلف لپ تاپ می بایست دستگاه موردنظر خود را انتخاب و از سایت های معتبر و مشتری مدار خریداری نمایید. هدف ما در این سایت سهولت بخشیدن به امور خرید برای مشتریان عزیز می باشد که در کمترین زمان ممکن و با اسودگی خیال محصول موردنیاز خود را با آگاهی کامل انتخاب نموده و تهیه نمایند.

 

 

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.