مشخصات دستگاه نقطه جوش با دوام

مشخصات دستگاه نقطه جوش با دوام و با کیفیت در این مقاله بررسی می شود.دستگاه نقطه جوش با اتصال دو فلز به وسیله فشار و عبور جریان الکتریکی در مکانی معین و در تایمی مشخص گفته می شود. از مزایای دستگاه جوشکاری نقطه جوش می توان به عدم نیاز به مواد دیگری برای ایجاد پیوند بین دو فلز اشاره نمود که این مورد بسیار مقرون به صرفه می باشد.

اجزای دستگاه جوش نقطه جوش

  • دارای نمایشگر دیجیتال ولتاژ اصلی
  • صفحه نمایش دیجیتال و تنظیم جریان نقطه جوش
  • مبدل های جوش خطی و نقطه ای
  • ست واشرهای گرد و مثلثی
  • مکنده با ابزار مخصوص
  • دستگیره
  • چکش ضربه زن
  • میکروپروسسور کنترل سیستم

نحوه کار دستگاه نقطه جوش

جریان جوشکاری در این نوع دستگاه با ولتاژ پایین و آمپر بالا صورت می گیرد . از این محصول در مصارف صافکاری خودرو به صورت جدید و حرفه ای استفاده می شود و دارای قابلیت ترمیم قسمت های غری و فرورفتگی خودرو  می باشد. نحوه کار دستگاه، فرآیندی می باشد که در دستگاه نقطه جوش زن انجام می گیرد به این صورت است که به واسطه جریان الکتریسیته از فلز مورد اتصال و مقاومت الکتریکی ایجاد شده در فصل مشترک دو فلز حرارت تولید می گردد که این حرارت موجب اتصال دو فلز بهم می شود.

دستگاه نقطه جوش دستی

لازم است بدانید که دستگاه های جوش نقطه ای را می توانید به صورت دست ساز نیز درست کنید و مورد استفاده قرار دهید. منظور اجرای این کار، کافیست در اینترنت سرچ کوتاهی در این زمینه داشته باشید.دستگاه  نقطه جوش خانگی یکی از روش های جوشکاری مقاومتی می باشد. به منظور خرید و تهیه  این دستگاه نقطه جوش خانگی بایستی نسبت به تجهیزات دستگاه اشنایی داشته باشید.

امروزه از دستگاه های بسیار متنوع و متفاوت برای جوشکاری ساختمان و اسکلت آهن آنها و نیز جوشکاری قسمت های مختلف خودرو در شرکت های تولیدی اتومبیل  استفاده می گردد.هر کدام از این دستگاه ها  ویژگی‌ های به‌ خصوص و منحصر به فردی را دارند.

فروش ویژه دستگاه جوش نقطه ای

در این مجموعه با همکاری شرکت های داخلی و بعضا خارجی،اقدام به تامین و فروش دستگاه های جوش نقطه ای کرده ایم.با توجه به حذف واسطه ها از این بین،قیمت تمام شده برای خریداران عزیز کاهش می یابد.در این بین تلاش بسیار نموده ایم تا با اخذ تضمیت کیفیت محصولات،رضایت مشتریان گرامی را نیز جلب نماییم.

شما همراهان گرامی می توانید با برقراری تماس تلفنی و یا از طریق واتس اپ،از آخرین قیمت محصولات مطلع شوید.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.