نمایندگی الکترود پارس در تهران

نمایندگی الکترود پارس در تهران یکی از نمایندگی های پاور جوش در حوزه سیم جوش و الکترود می باشد. نمایندگی الکترود پارس که یکی از معتبر ترین شرکت ها در حوزه عرضه الکترود می باشد، توسط پاور جوش و در این مجموعه انجام می شود. سفارش عمده الکترود پارس که یکی از عالی ترین شرکت های تولید کننده الکترود در سطح کشور می باشد، در این سایت امکان پذیر می باشد. نمونه های گوناگون و مختلف الکترود ها بسیار متنوع هستند و هر کدام از آنها نیاز بخش خاصی از صنعت را پوشش می دهند.

محصولات مختلف الکترود پارس

شرکت پارس انواع الکترود های جوشکاری با استاندارد های E6010 و E6013 و E7010 و E7014 و E7016 و E7018 و E7018-1 و E8018-G را دارا می باشد. صادرات نمونه های مختلف الکترود سالانه مقدار زیادی ارز آوری داشته و ارز را وارد کشور می کند و به وضعیت اقتصادی ما کمک می کند . همچنین، صادرات گونه های مختلف الکترود نیز باعث شده است که افراد زیادی وارد بازار کار شوند.

شرکت تولیدی الکترود پارس تولید کننده انواع الکترود های جوشکاری و پودر های روکش الکترود، تولید محصولات خود را از سال ۱۳۶۲ آغاز کرده است و در حال حاضر با ظرفیت سالانه ۱۷۰۰۰ تن یکی از اصلی ترین کارخانه های تولید کننده الکترود و سیم جوش در کشور محسوب می گردد.

برخی محاسن الکترود های پارس

  • سرعت بالای جوش کاری
  • کیفیت مناسب جوش نهایی
  • محافظت از ناحیه حوضچه جوش
  • حذف کردن ناخالصی ها در فلز ذوب شونده
  • ممانعت از سرد شدن سریع جوش

فروشنده الکترود پارس با نازل ترین قیمت

الکترود پارس نمونه ای دیگر از الکترود ها می باشد، با برندی متفاوت اما کیفیت و مرغوبیت فوق العاده که در ایران تولید شده و نه تنها در کشور خودمان بلکه در دیگر کشور ها نیز طرفدارانی دارد. جهت نمونه صادرات الکترود اما به عراق یکی از موفق ترین صادرات ها می باشد، چرا که این نوع الکترود تمامی گزینه های لازم برای یک محصول استاندارد را دارد. الکترود پارس در نمونه های مختلف و سایز های مختلف ساخته شده تا بتواند نیاز بازار های داخلی و خارجی را پاسخگو باشد.

عرضه مستقیم و بی واسطه و صادرات الکترود جوشکاری در کشور و بهترین مارک های جوشکاری به نام شرکت های شادمان، میثم هجرتی، شرکت آما و شرکت میکا است. این کارخانه ها با پرسنلی کارآزموده و با بیشتر از ۱۰ سال سابقه کادر این زمینه، توانسته اند بخشی از نیاز مردم ایران را فراهم نمایند.

 

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.