نمایندگی دستگاه جوشکاری اینورتر جیبی اصلی

دستگاه جوشکاری اینورتر (شرکت سهامی خاص مبین ابزار آرتمن) وارد کننده و تولید کننده حرفه ای در زمینه دستگاه های جوش خانگی و صنعتی (اینورتر جوشکاری) و تجهیزات جوشکاری با هدف حمایت از تولید ملی و توزیع ابزار جوشکاری بصورت تخصصی در سراسر بازار ابزار ایران با رویکرد مشتری مداری و کسب رضایت مصرف کنندگان به فعالیت می پردازد.

نمایندگی دستگاه جوشکاری اینورتر جیبی اصلی

برند های دستگاه جوشکاری اینورتر جیبی اصلی

برند های دستگاه جوشکاری اینورتر جیبی اصلی دستگاه های جوش ازجمله ابزارهای جوش و برش می باشد. این دستگاه ها به صورتی که اکنون در بازار موجود می باشند، نبودند. با مرور زمان و پیشرفت تکنولوژی به این شکل طراحی شده اند. برای اینکه بدانید دستگاه جوش اینورتر چیست باید مراحل  تکامل و پیشرفت این دستگاه ها را با هم مرور کنیم.  دستگاه های جوش به دو دسته تقسیم می شود مولدها: برخی از دستگاه های جوشکاری هستند که از نوع مولد، جریان مورد نیاز خود را تولید کرده و در جاهایی که دسترسی به برق شهری نباشد، کاربرد دارد. مولدها عبارتند از:

موتور ژنراتوری احتراقی (بنزینی و گازوییلی): انرژی مورد نیاز را از طریق بنزین یا گازوئیل تامین نموده، سرو صدای زیاد و آلودگی محیط زیست از معایب و مشکلات این دستگاه ها می باشد.

موتور ژنراتور الکتریکی(دینام): جریان برق را برای جوشکاری افزایش داده و به در واقع مولد است و جریان مستقیم DC در جوشکاری را فراهم می کند.

مبدل ها: این دستگاه ها، جریان الکتریکی برق شهری را به جریان مورد نیاز جوشکاری تبدیل می‌ نمایند. این دستگاه‌ها عبارتند از:

ترانس جوشکاری: این نوع از دستگاه ها حجم بالایی داشته و از لحاظ وزنی سنگین بوده و علاوه بر این، مصرف برق بالایی نیز دارند.

ترانسفورماتور: ساده ترین نوع دستگاه های جوشکاری بوده که بوسیله آن می توان جریان متناوب (AC) با شدت کم اما ولتاژ بالا  را به جریان الکتریکی با شدت بالا ولی ولتاژ کم تبدیل نمود. بیشتر در ساختمان های در حال احداث و مکان هایی که جوشکاری های سنگین و طولانی انجام می شود، کاربرد دارد.

فروش عمده انواع دستگاه جوشکاری درجه یک

فروش عمده انواع دستگاه جوشکاری درجه یک هر چقدر نمایندگی ها به منظور عرضه اینورتر های تهویه بهتر فعالیت کنند، خواهند توانست فروش دستگاه جوشکاری درجه یک عمده آنها را بهتر رقم زنند.

اغلب اینورتر هایی که برای سیستم های تهویه در مراکز مختلف مورد استفاده قرار می گیرند، باید به گونه ای عمل کنند که سیستم آن طور که باید فعالیت کند. این اینورتر ها همیشه در بازار از مراکز فروش معتبر خریداری می شوند.

اینورتر های تهویه اگر از کیفیت مطلوب و عملکردی دقیق بهرمند باشند، می توانند با فروش عمده در بازار همراه باشند. لذا می توان گفت مجموعه عملکرد های یک مرکز خواهد توانست فروش آنها را بهتر رقم زند.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.