نمایندگی دستگاه جوشکاری لوله گاز در ضخامت مختلف

برای خرید دستگاه جوشکاری باید اول بدانید که چه نوع جوشکاری می خواهید انجام دهید تا دستگاه جوشی مناسب کار خود تهیه نمایید. جوشکاری برای اتصال دو فلز در جنس های مختلف انجام می شود که با گرمای دستگاه جوش یکی از فلزها ذوب شده و دو قطعه به هم جوش میخورند. این دستگاه ها انواع گوناگونی دارند که هرکدام بسته به کارایی که دارد در جای مختلفی استفاده می شود. دستگاه جوشکاری لوله گاز، برای جوش لوله های فولادی استفاده می شود که قابل خریداری از نمایندگی های فروش دستگاه جوش هستند.

نمایندگی دستگاه جوشکاری لوله گاز در ضخامت مختلف

ضخامت های دستگاه جوشکاری لوله گاز

ضخامت های دستگاه جوشکاری لوله گاز برای خرید دستگاه جوشکاری باید توجه داشته باشید که چه نوع دستگاهی را خریداری می کنید. برای این کار نیاز است تا یک سری نکات را بدانید تا خرید بهتری داشته باشید.

 اول از همه جنس فلز است که باید بدانید روی چه نوع فلزی می خواهید جوش کاری کنید. انواع فلزها مانند: آلومینیوم، فولاد، تیتانیوم و چدن می باشد که هر کدام دستگاه مخصوص به خود را دارد. باید توجه داشته باشید که یک دستگاه همه نوع کاری نمی تواند انجام دهد و هرکدام وظیفه مخصوصی دارند.

نکته بعدی شدت جریان می باشد که رابطه مستقیمی با ضخامت فلز دارد. اگر ضخامت فلزی که قصد جوشکاری آن را دارید به مراتب بالاتر برود نیاز به تولید شدت جریان بیشتری دارد. از این رو باید بدانید که اگر ضخامت دستگاه شما بالا است باید دستگاه جوشکاری خریداری کنید که توان بالایی داشته باشد که دستگاه جوشکاری گاز از این قاعده مستثنی نیست.

البته اگر برای مصارف خانگی می خواهید از دستگاه جوشکاری استفاده کنید، دستگاهی با توان ۲۰۰ ولت هم برای شما کافی می باشد.

دستگاه جوش در محل های مختلفی نظیر، مصارف خانگی، مصارف صنعتی مختلف است. مثلا برای مصارف خانگی باید از دستگاه جوش اینوتر تک فاز و مصارف صنعتی اینوتر سه فاز یا ۲۲۰ تا ۴۴۰ ولت استفاده کنید.

فروش دستگاه جوشکاری با نرخ فوق العاده

فروش دستگاه جوشکاری با نرخ فوق العاده قیمت دستگاه های جوشکاری بنا به قدرت توانی آن ها و نوع های مختلفی که دارند متفاوت است. فروش دستگاه جوشکاری در نمایندگی های فروش سراسر کشور و نیز سایت های مختلف، البته معتبر انجام می شود و نیاز شما را برطرف می کند.

برای خرید دستگاه جوشکاری بهتر است که محصول شما گارانتی داشته باشد تا خیالتان را از بابت خریدی که انجام می دهید راحت کند. بدین صورت که هر زمانی که دستگاه شما دچار ایرادی شد می توانید بدون پرداخت هزینه، دستگاه خود را تعمیر نمایید.
نمونه برندهای معتبری که تولید و فروش دستگاه جوشکاری را انجام می دهند عبارتند از :

  • ایران ترانس
  • گام الکترونیک
  • رونیکس
  • آنکور
  • آروا
  • جنرال الکترونیک
  • صبا الکترونیک

دستگاه جوشکاری که خریداری می کنید همراه با لوازم جانبی می باشد که شامل انبر الکترود گیر و کابل رابط است. انبر الکترود گیر در واقع وظیفه نگه داشتن الکترود با شماره های متنوع را دارد و کابل رابط نیز برای انتقال دادن جریان به انبر و در نتیجه الکترود را دارد.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.