نمایندگی دستگاه جوشکاری چسبی چینی

دستگاه جوزشکاری، دستگاهی است که با آن می توان قطعات فلزی را بهم وصل کرد و باید در استفاده از آن مهارت لازم را داشت و کسانی که با این دستگاه کار می کنند را جوشکار گویند. دستگاه جوشکاری همانند سایر لوازم دارای انواعی می باشد که از جمله: دستگاه جوشکاری چسبی یکی از آنها است. بنابراین نمایندگی آراد که وارد کننده انواع لوازم می باشد در نظر دارد دستگاه جوشکاری چسبی از نوع چینی را وارد بازار ایران نماید. 

نمایندگی دستگاه جوشکاری چسبی چینی

مارک های معروف دستگاه جوشکاری چسبی چینی

مارک های معروف دستگاه جوشکاری چسبی چینی دستگاه جوشکاری چینی همان طور که از اسم آن پیداست تولید کشور چین می باشد. برای انتخاب معروف ترین مارک دستگاه جوشکاری چسبی (استیک ) باید به الکترود های آن دقت کرد که در حال حاضر الکترود های ۶۰۱۰ ، ۶۰۱۳ و ۷۰۱۸ عالی ترین نوع هستند. در ضمن برای انتخاب هر کدام از الکترودها باید دقت کرد چرا که هر کدام کاربرد خاصی دارند و با منبع تغذیه، سرعت و فلز مورد نظر که جوش داده می شود در ارتباط هستند. در حال حاضر معروف ترین مارک های جهانی الکترود جوشکاری چسبی مارکهای: ۳M، جکسون، بلک استالون، برنارد، کراون، بلو دمون، ایساب و …است و در ایران، آما و میکا معروفیت دارند. بنابراین جوشکارانی که با دستگاه جوشکاری چسبی کار می کنند اینکه انتخاب الکترود ضعیف و تقلبی باعث خرابی و ترک برداشتن سطح جوش می شود.

قابل توجه خریداران دستگاه جوشکاری اینکه مرکز تخصیصی ما در نظر دارد با کادر مجرب خود که شامل مشاوران زیادی می باشد برای سهولت در خرید مشاوره رایگان ارائه نماید. 

عمده فروشی دستگاه جوشکاری خارجی

عمده فروشی دستگاه جوشکاری خارجی امروزه با توجه به پیشرفت جهانی تکنولوژی و همگام بودن کشور عزیزمان با این موج پیشرفت تفاوت چندانی میان دستگاه جوشکاری خارجی و دستگاه جوش ساخت داخل وجود نداشته و در بسیاری از گزینه ها می توان کارکرد یکسانی را متصور شد. بی شک اعتماد به نخبگان و سازندگان داخلی و میل به صرف تولیدات داخل مهمترین عامل در پیشرفت علمی و اعتلای رشد اقتصادی میهن اسلامی ایران خواهد بود.

شرکت آراد با توجه به سیاست گذاری وسیع و کلان خویش درصدد برآورده کردن نیاز های تمامی اقشار جامعه برآمده برخود واجب دانسته تا با عرضه دستگاه جوش خارجی و دستگاه ساخت داخل به تمامی نیاز های صنعتی پاسخ داده و دین خود را در جهت نیل به رشد صنعتی ادا نماید. شاید می توان گفت مهمترین نکته که در انتخاب دستگاه جوش چسبی مناسب دخیل است، تناسب توان و کارایی آن دستگاه با نیاز مصرف کننده و میزان کارکرد آن است. بی شک استفاده از دستگاه های صنعتی و در مقیاس بزرگ برای مصارف روزمره و رایج امری نادرست و به نوعی دور ریز سرمایه و ایجاد هزینه اولیه بی مورد می باشد.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.