نمایندگی دستگاه جوشکاری کم مصرف اینورتر

امروزه برای وصل کردن فلزات دیگر به روش های قدیمی احتیاجی نیست با استفاده از دستگاه جوشکاری کم مصرف اینورتر شما می توانید حتی با جریان عادی جوشکاری کنید و در هزینه ها صرفه جویی نمایید.نمایندگی دستگاه جوشکاری کم مصرف اینورتر

چگونگی نگهداری از دستگاه جوشکاری کم مصرف اینورتر

چگونگی نگهداری از دستگاه جوشکاری کم مصرف اینورتر

جوشکار اینورتر نوعی جوشکار نسبتاً جدید و خلاقانه است که در مقایسه با جوشکارهای معمولی که بیشتر ما به آن عادت کرده ایم ، دارای مزایای زیادی است.  جوشکارهای اینورتر در مقایسه با ترانسفورماتورهای سنگین مس  آلومینیوم و یکسو کننده هایی که در جوشکارهای سنتی دیده می شوند از فناوری پیشرفته مبتنی بر سیلیکون استفاده می کنند.
 هیچ منکر این نیست که وقتی جوشکارهای اینورتر برای اولین بار معرفی شدند ، مانند هر فن آوری جدید ، مشکلات کاملاً مسواک زدن ایجاد کردند.  با این حال ، از آن زمان ، فناوری اینورتر تبدیل به قابل اعتماد ، مقرون به صرفه و داشتن شایستگی های خاص خود شده است.
 یکی از مهمترین مزیت های جوشکار اینورتر این است که کوچک ، جمع و جور و به روشی قابل حمل است و می تواند مانند یک کیف کوچک وزن سبک حمل شود.  اینورترها از ترانسفورماتورهای بسیار کوچکتر استفاده می کنند و از این رو براق ، جمع و جور تر ، سبک و قابل حمل وزن دارند.  این در تضاد چشمگیر با جوشکار معمولی است که بسیار دست و پا گیر است و نمی تواند در فضاهای باریک قرار بگیرد.
 علاوه بر این ، آنها انرژی کمتری مصرف می کنند و می توانند در جریان خانگی معمولی کار کنند.  مصرف برق کمتر به این معنی است که جوشکار اینورتر را می توان به جای جریان ولتاژ بالا ، به هر سوکت دیواری ۱۱۰ ولت معمولی با جریان خانگی متصل کرد.
 این در تضاد چشمگیر با جوشکار معمولی است که بسیار دست و پا گیر است و نمی تواند در فضاهای باریک قرار بگیرد.  جوشکار اینورتر را می توان به هر سوکت دیواری ۱۱۰ ولت معمولی وصل کرد که جریان داخلی دارد به جای جریان ولتاژ بالا و در نتیجه نیاز به استفاده از یک مولد صنعتی را از بین می برد.
 مصرف کمتر انرژی به معنای صرفه جویی در کل هزینه های انرژی است.  علاوه بر این ، یک جوشکار اینورتر نسبت به جوشکارهای معمولی قدرت ناخالصی ژنراتورها را بهتر می پذیرد و این می تواند منجر به کار سریع تر و جوش های بدتر شود.
 از آنجا که قدرت خروجی اینورترها بصورت الکترونیکی تنظیم می شود ، شما از دامنه تنظیم قدرت گسترده ای برخوردار هستید – ۱۰۰٪ این امکان را به شما می دهد تا آنها را با نیازهای خاص خود تنظیم کنید.  به عنوان مثال ، با توجه به جوشکارهای MIG گاهی اوقات تنظیم ۲ ممکن است به معنای قدرت ناکافی باشد و تنظیم ۳ ممکن است بیش از حد باشد.  در اینجاست که جوشکار اینورتر کمک می کند.
نگهداری این دستگاهها خیلی آسان است فقط باید آنها را روغن کاری کنید و به ولتاژ فشار قوی وصل نکنید و هنگام کار کردن اجازه ندهید دمای دستگاه بالا رود. همچنین از روغن های خنک کننده استفاده نمایید‌.

فروشنده دستگاه جوشکاری کره ای اصلی

فروشنده دستگاه جوشکاری کره ای اصلیدستگاه جوشکاری کره ای خیلی با کیفیت هستند و شهره جهانی دارند. فروشنده دستگاه جوشکاری با وارد کردن دستگاه کره ای آن را با قیمت بسیار مناسب به فروش می رساند. شما همچنین برای خرید آنلاین به سایتهای معتبر مراجعه نمایید و دستگاه جوش اینورتر را بدون واسطه خرید کنید.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.