نمایندگی دستگاه جوشکاری گاز آرگون در مشهد

نمایندگی دستگاه جوشکاری گاز آرگون در مشهد اقدام به فروش انواع دستگاه جوش اینورتر در مدل های مختلف نموده است. این نوع جوشکاری در صنایع مختلفی از جمله دریایی،کشتیرانی،صنایع گاز و پتروشیمی،ساختمان صنعتی و نیروگاه برق کاربرد دارد. در فرآیند جوشکاری یا کار در کارگاه از نظر مهندسان و تکنسین های جوشکاری به عنوان جوش آرگون شناخته می شود.

نمایندگی دستگاه جوشکاری گاز آرگون در مشهد

چگونگی کار با دستگاه جوشکاری گاز آرگون

چگونگی کار با دستگاه جوشکاری گاز آرگونتمام افرادی که در کارگاه های جوشکاری به عنوان تکنسین شناخته می شوند باید چگونگی کار با دستگاه جوشکاری گاز آرگون را بر اساس دستورالعمل نظام آموزش فنی و حرفه ای را آموزش دیده باشند و در هنگام خرید دستگاه جوشکاری به دستورالعمل شرکت سازنده توجه کافی داشته باشند.

بیشتر دستگاه ها دارای قطب های مثبت و منفی هستند و دارای دو کابل مجهز به انبر و گیره هستند که قطب مثبت را به انبر و قطب منفی را به گیره متصل می کنیم و کلید دستگاه را روشن می نماییم و با برداشتن الکترود و با حفظ ایمنی کافی مانند استفاده از دستکش،عینک و ماسک شروع به جوشکاری می کنیم.

تمام فرآیند جوشکاری آرگون به چهار قسمت تورچ، الکترود، منبع تغذیه، گاز محافظ تقسیم می گردد.

مهمترین وظیفه گاز محافظ محافظت از الکترود در هنگام تشکیل حوضچه مذاب، جذب ناخالصی و آلودگی های فلز جوش است.

خرید دستگاه جوشکاری گاز آرگون تک فاز

خرید دستگاه جوشکاری گاز آرگون تک فازدستگاه گاز آرگون تک فاز جهت جوشکاری انواع قطعات فولادی، مسی و برنجی مورد استفاده قرار می گیرد. اینورتر تک فاز ۲۰۰ آمپر دارای ابعاد و وزن کمی بوده و به آسانی جابه جا می گردد.در هنگام خرید این دستگاه تجهیزاتی مانند جعبه ابزار، کابل، انبر و فرچه را به هنگام  بسته بندی از فروشنده دریافت کنید.

مهمترین خصوصیات یک دستگاه جوشکاری تک فاز  عبارتند از:

  • استفاده از سیستم اینورتر جهت کاهش مصرف برق
  • تنظیم پالس جوشکاری در هر دقیقه
  • صفحه کامل دیجیتالی فرآیند جوشکاری
  • مجهر یه سیستم خنک کننده
  • قابلیت کاربرد در صنایع مختلف آشپزخانه، صنعتی، نیروگاه گاز . پزشکی
  • ابعاد استاندارد با قابلیت انتقال آسان به دلیل وزن سبک

در هنگام استفاده از الکترود در جوشکاری نوع HF ار قطرهای الکترود کمتر از ۴ میلیمتر باید استفاده گردد . کاربر جوش می تواند جوش را به صورت دو ضرب یا چهار ضرب انتخاب کند.

درجه عایقکاری بالا، استفاده از سیستم چرخ در جعبه ابزار، توان مصرفی کم و قدرت جوشکاری بالا برای انواع فلزات از جمله ویژگی های مهم این دستگاه است که مورد استقبال اغلب تکنسین ها و متخصصین جوشکاری قرار گرفته است.

در صورت خرید دستگاه در تعداد زیر می توانید از مزایای ارسال رایگان بعد از مدت ۴۸ ساعت از سفارش و خدمات پس از فروش برخوردار گردید 

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.