نمایندگی دستگاه جوش اینورتر عالی

دستگاه جوش عالی نوعی دستگاه جوش است که منبع تغذیه ی آن قادر به فراهم کردن جریان بالای جوشکاری می باشد.

نمایندگی دستگاه جوش اینورتر عالی

منظور از دستگاه جوش اینورتر چیست؟

منظور از دستگاه جوش اینورتر چیست؟

  • دستگاه جوش اینورتر با کمک از یک سری ریکتیفایر و سوئیچ حالت جامد جریان متناوب ششصد هرتز Ac برق ورودی را به جریان Dc خروجی تبدیل می کند که مقدار جریان درب خروجی و ولتاژ را تنظیم می کند و در مدت زمانی که جوشکاری انجام می شود توسط نرم افزارهای کامپیوتری کنترل می شوند.
  • دستگاه جوش اینورتر بسیار سبک تر از دستگاه جوش سنتی می باشد و همچنین مقدار مصرفی برق آن نیز بسیار کمتر از دستگاه جوش سنتی است.
  • منابع قدرت جوشکاری از ژنراتورها تا ریکتیفایرها که هر کدام به نوبه ی خود دارای مزایا و معایبی هستند که در صنعت حوشکاری از آن ها زیاد استفاده می شود که با تولید منابعی به نام اینورتر پدیده ی جدیدی در منابع انرژی جوشکاری به وجود آورده است و با تولید این محصول افزایش فرکانس ها تا ده کیلو هرتز و بالاتر به طور قابل توجه ی کاهش پیدا کرده است و همچنین کاهش در سایز و وزن دستگاه و کاهش میزان اتلاف برق در حدود ۲۰ تا ۳۰ درصد خواهد شد.
  • با استفاده از اینورتر کیفیت جوشکاری افزایش می یابد و استفاده از این دستگاه از هر گونه آلودگی صوتی جلوگیری می کند و استفاده از این دستگاه دارای راندمان و ضریب قدرت بسیار بالایی می باشد.

فروش دستگاه جوش عالی با قیمت فوق العاده

فروش دستگاه جوش عالی با قیمت فوق العاده

  • در بین دستگاه های جوشکاری تنها اینورتر آروا می باشد، فروش دستگاه جوش اینورتر محصولات خود را ۲۴ ماه گارانتی می کند و بسیار شبک می باشد و می توان به راحتی آن را حمل کرد در تامین قطعات بی نیاز است و خدمات منحصر به فرد و عالی دارد.
  • دستگاه جوشکاری اینورتر دارای کیفیت بسیار خوبی می باشد و همین کیفیت باعث شده است در بین مردم طرفداران زیادی پیدا کند دستگاه جوش قیمت ان با توجه به ساخت وسیله ای که در ساخت ان به کار رفته است و جنس و مدل و همچنین اندازه ی آن متفاوت است، شرکت های بسیاری هستند که کار دستگاه های جوش را بر عهده دارند و آن را با قیمت فوق العاده و بسیار مقرون به صرفه در اختیار مردم قرار می دهند و فروشندگان هم دستگاه های جوش را به صورت عمده خریداری می کنند و مردم می توانند به صورت عمده و یا جزئی این محصول را خریداری کنند و یا به صورت مستقیم به ابزار آلاتی ها مراجعه نمایند و این دستگاه را از نزدیک ببینند و نوع عالی آن را بخرند و یا حتی به صورت اینترنتی دستگاه مورد نیاز خود را انتخاب کنند و از سایت های مورد اعتماد دستگاه جوش را سفارش دهند.
0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.