نمایندگی دستگاه جوش حروف استیل لیزری

در این مطلب می خواهیم در مورد دستگاه جوش حروف استیل لیزری و تولیدی دستگاه جوش بپردازیم.

نمایندگی دستگاه جوش حروف استیل لیزری

دستگاه جوش حروف استیل لیزری اصلی

دستگاه جوش حروف استیل لیزری اصلی

دستگاه جوش اصلی چیست و چه کاربردی در صنعت دارد؟ کاربرد دستگاه لیزر جوش برای جوش دادن موادی مواردی مانند تیتانیوم و نیکل و قلع و روی و مس و آلومینیوم و کرم و طلا و نقره و استیل و مقداری دیگر از فلزات دستگاه های جوش لیزری استفاده می شود. از دستگاه جوش لیزر برای جوش دادن دو قطعه مختلف یا مشابه هم از آن استفاده می شود. کاربرد دستگاه لیزر جوش در صنعت های مختلف مانند ارتباطات موبایل و تولید قطعات الکترونیک و تولید قاب عینک و جواهرسازی، ساخت ماشین آلات و تجهیزات پزشکی، تولید لوازم خودرو، ساخت کالاهای تزئینی و سوغاتی از موارد کاربردی است.

جوشکاری لیزری چیست؟ یک روش وصل کردن ذوبی است. دارای گرمای متعادل است و بیشتر برای قطعاتی به کار می رود که به گرما حساس هستند. ویژگی های این روش عبارتند از: سرعت و دقت و کنترل پذیری و گرمای متعادل و قدرت اتصال دو فلز متفاوت است. این جوشکاری بدون استفاده از سیم پرکن امکان پذیر است.

این نوع دستگاه برای ساخت حروف استیل برجسته هم کاربرد دارد. توسط این دستگاه برش ورق های استیل و جوش کردن لبه های استیل و نوار استیل و تمام مراحل ساخت حروف با دستگاه های پیشرفته انجام می شود. با این دستگاه ها ظرافت ها چند برابر است و کیفیت آنها تضمینی است.

شرکت تولیدی دستگاه جوش قدیمی در ایران

شرکت تولیدی دستگاه جوش قدیمی در ایران

شرکت تولید کننده دستگاه های جوش در ایران حدود ۴۰ سال پیش در کشور ما تاسیس شد. این واحد تولیدی فعالیت خود را با تولید دستگاه های متنوع شروع کرد. اما در سالیان گذشته پیشرفت خاصی در زمینه تکنولوژی نکرد و محصولات خود را در بازار فروش عرضه می کند. دستگاه جوش قدیمی دارای حجم بسیار بالای بودند و وزن آنها هم بالا است. مقدار برق مصرفی با این دستگاه بسیار بالا بود. در دستگاه های جوش قدیمی برای تبدیل شدت جریان برق کم Ac با ولتاژ کم از یک ترانسفورماتور هسته آهنی در آنها استفاده می شود. تا جریان بدست آمده از طریق ریکتی فایر به جریان Dc وارد می شود. اما امروزه با پیشرفت تکنولوژی و ابداع محصولات جدید باعث پیشرفت در این نوع دستگاه ها شده است و این همه مراحل طی نمی شود  ورود این دستگاه های جدید در بازار باعث بازدید بیشتر افراد شده است. به همین علت تولیدی های ایرانی همگام با بازار های جهانی به تولید این محصول اقدام می کنند. 

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.