نمایندگی دستگاه جوش نقطه ای باتری اصفهان

دستگاه جوش نقطه ای باتری یکی از پر فروش ترین دستگاه های موجود می باشد، و مورد استقبال شرکت های بزرگ ساخت و ساز قرار دارد. برای خرید مستقیم دستگاه جوش ارزان قیمت و با کیفیت می توانید به نمایندگی آن در اصفهان مراجعه کنید.

نمایندگی دستگاه جوش نقطه ای باتری اصفهان

بهترین دستگاه جوش نقطه ای باتری

بهترین دستگاه جوش نقطه ای باتری یکی از با کیفیت ترین دستگاه های جوش، دستگاه جوش نقطه ای باتری می باشد، در حال حاضر دستگاه جوش نقطه ای با کیفیت ترین دستگاه شناخته شده است. این دستگاه برای اتصال و جوش انواع باتری های لیتیومی به وسیله نوار نیکل از دستگاه نقطه جوش باطری استفاده می شود.

دستگاه با برند های مختلفی تولید می شود و دارای جریان ۵۰۰ آمپر با سیم پیچ مسی است. این دستگاه به صورت اتوماتیک عمل می کند و کافی است باتری ها پر آب های دستگاه قرار داده و به سمت بالا حرکت دهید.

ابعاد دستگاه برابر با ۲۰*۱۶ سانتی متر در ارتفاع ۲۱ سانتی متر است دستگاه نقطه جوش با کیفیت بالا می باشد.

دستگاه نقطه جوش اتوماتیک، دارای یک سکتور چهار وضعیته است که از حالت ۱ تا ۴ به مرور قوی تر می شود. انواع ورق ها با ضخامت های حدود %۵ تا %۲ میلی متر را می توان به وسیله این دستگاه به هم متصل کرد.

انواع ورق های با ضخامت های حدود %۵ تا %۲ میلی متر را می توان این دستگاه به هم متصل کرد. این دستگاه دارای ۱۲ ماه گارانتی می باشد.

یرای درست کردن بسته های باطری با ولتاژ و جریان بالاتر از یک سلول، می توانید تعدادی از سلولها را در ردیف ها و آرایش های مختلف سری- موازی کرد. برای این کار از نقطه جوش سرهای باتری ها به یک دیگر استفاده می شود.

قبل و بعد از جوشکاری باتری ها، با روش های مختلف باید باتری را کنار یکدیگر محکم کرده و اصطلاحا تبدیل به پک نمود برای این کار دو روش مرسوم وجود دارد.

در روش اول که معمولا برای تعداد کم باتری استفاده می شود، پس از جوشکاری باتری ها، با کاورهای ترموفیت، باتری ها کنار یک دیگر پک می شوند.

در روش دوم برای تعداد بیشتر استفاده می شود.  از هولدرهای پلاستیکی استفاده می شود و باتری ها در کنار یک دیگر نصب می شوند. سپس ورق ها روی محل های مورد نظر قرار گرفته و جوش نقطه ای زده می شود.

تولید کننده انواع دستگاه جوش نقطه ای در اصفهان

تولید کننده انواع دستگاه جوش نقطه ای در اصفهان تولید کننده دستگاه جوش اصفهان در زمینه تولید انواع دستگاه جوش نقطه ای باطری در حال فعالیت هستند، به عنوان تولیدکنندگان ممتاز شناخته شده هستند. شما برای خرید ارزان قیمت و با کیفیت می توانید به صورت مستقیم اقدام به خرید کنید. خرید یه صورت مستقیم به دلیل بدون واسطه بودن از تولید کننده به مصرف کننده برای خریدار بسیار ارزان قیمت و با صرفه می باشد. خرید مستقیم برای خریدار بسیار سودآور می باشد.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.