نمایندگی دستگاه جوش ۱۲ ولت قوی

دستگاه جوش ۱۲ ولت، وسیله ای پر کاربرد جهت اتصال قطعات فلزی می باشد. این دستگاه، یک وسیله برقی بوده و به راحتی قابل حمل می باشد و فضای کمی را اشغال می کند. 

به کمک این دستگاه می توان، حرارت لازم برای جوش دادن دو قطعه را فراهم می کند. برای این منظور، می بایست از مبدل ها کمک گرفت. نوع اینورتری، نسل جدیدی از آنها به شمار می رود. 

دستگاه جوش اینورتری دوازده ولت، از نظر مصرف انرژی، نیز شرایط بهینه ای دارد و به عنوان یک دستگاه کم مصرف شناخته می شود. 

نمایندگی دستگاه جوش 12 ولت قوی

دستگاه جوش ۱۲ ولت قوی با فرکانس های مختلف

دستگاه جوش 12 ولت قوی با فرکانس های مختلف دستگاه جوش ۱۲ ولت قوی با فرکانس های مختلف، این قابلیت را دارد که هم با جریان مستقیم و هم با جریان متناوب کار کند. منبع تغذیه آن، یک جریان با مقدار زیادی را فراهم می نماید. جریان خروجی دستگاه هم به کمک نرم افزار های مختلف کامپیوتری، تنظیم می شود. 

این وسیله در مقایسه با نمونه های قبلی، از نظر تبدیل جریان متناوب به مستقیم خروجی، عملکرد متفاوتی دارد. به این شکل که  نوع قدیمی، برای تبدیل شدت جریان برق کم AC که از ولتاژ بالایی برخوردار است، به جریان برق بالا AC با ولتاژ ضعیف تر، از ترانسفورماتور بزرگی که هسته آهنی دارد، استفاده می کند. 

نهایتا جریان حاصل را از طریق ریکتی فایر به جریان مستقیم تبدیل می نماید. اما دستگاه جوش دوازده ولتی قوی، نیاز به چنین شرایطی ندارد و مستقیما جریان ورودی دریافتی را به جریان مستقیم تبدیل می کند. 

در رابطه با این جریان باید اشاره کرد که توانایی تولید فرکانس بالایی در رنج ۱۰۰۰۰ تا ۲۰۰۰۰ هرتز را دارد. در واقع مدار های الکترونیکی، جایگزین هسته های آهنی هستند. 

ظرفیت دستگاه مذکور معمولا روی بدنه آن درج می گردد. برای اطلاع از نحوه عملکرد و ویژگی های آن، می بایست بروشور ارایه شده همراه دستگاه، به طور کامل مطالعه شود.

دستگاه مورد بحث، آلودگی صوتی ایجاد نمی کند. جوشکاری های ایجاد شده توسط آن هم از کیفیت بالایی برخوردار هستند. در شرایط مختلف، می توان مشخصات دینامیکی دستگاه را به سرعت، کنترل کرد. از نظر بازدهی، نیز رتبه بالاتری دارد.

فروشنده دستگاه جوش اینورتر درجه یک

فروشنده دستگاه جوش اینورتر درجه یک این سایت به عنوان فروشنده دستگاه جوش اینورتر درجه یک، عرضه این دستگاه را به صورت عمده و با قیمتی مناسب در سراسر کشور انجام می دهد.

امکان خریدی مستقیم و بی واسطه برای متقاضیان دستگاه وجود داشته که در یک بازار با ثبات و به دور از تنش های ایجاد شده توسط دلالان صورت می گیرد. در واقع هدف از راه اندازی این فروشگاه، حذف واسطه های فروش جهت ممانعت از افزایش قیمت ها می باشد. 

به این ترتیب قیمت دستگاه جوش اینورتر، به نازلترین حد خود رسیده و شرایطی فراهم می کند که کلیه متقاضیان قدرت خرید آن را داشته باشند. 

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.