نمایندگی دستگاه نقطه جوش ثابت ساخت ایتالیا

دستگاه های نقطه جوش در سه نوع دستی، پدالی و پنوماتیک موجودند. موارد مورد انتظار خریدار از دستگاه جوش و جوشکاری این است که سریع و تمیز باشد، مخارج ناشی از تهیه مواد و تهیه ماشین آلات کم باشد و کاربردی همه جانبه داشته باشد. یکی از دستگاه هایی که موارد مورد انتظار مشتریان را فراهم می آورد دستگاه نقطه جوش ایتالیایی است.

جوشکاری نقطه ای (دستگاه نقطه جوش) جوشکاری مقاومی است که برای جوشکاری ورق ها از آن استفاده می شود.

دستگاه نقطه جوش ثابت در صنایع کاربرد بسیار زیادی دارند و با ویژگی هایی که دارد سبب ذوب شدن تا نقطه جوش معین و محدودی می شود. به علت سادگی و تمیزی،از آن استفاده بسیاری در صنعت می شود.

نمایندگی دستگاه نقطه جوش ثابت ساخت ایتالیا

تفاوت عمده دستگاه نقطه جوش ثابت با پرتابل

تفاوت عمده دستگاه نقطه جوش ثابت با پرتابل

باید توجه داشت که از دستگاه های سنگین جوشکاری نمی توان برای جوشکاری ورق های نازک استفاده کرد. برای همین از دستگاه نقطه جوش به علت طرز کار سریع و صحیح آن استفاده می شود. به طور متوسطه، ورق هایی با ضخامت بین ۳ تا ۵ میلی متر با استفاده از دستگاه نقطه جوش، جوشکاری می شوند. این دستگاه از اتصال دو قطب و خاصیت مقاومت جریان به سرعت گرم شده و این گرم شدن در نقطه جوش معینی است. از طرفی دیگر جریان آب در فک های دستگاه سبب جلوگیری از ذوب شدن آن ها شده است. پس یکی از خاصیت های ویژه این دستگاه تنظیم نقطه جوش است و برای جوشکاری صفحات نازک مناسب می باشد که در دستگاه های دیگر جوشکاری به سختی انجام می شود.

 دستگاه نقطه جوش به چند دسته تقسیم می گردد. دستگاه جوش پرتابل که بر خلاف دستگاه نقطه جوش ثابت قابل حمل است و برای صاف کاری آمپر از آن استفاده می شود. این دستگاه در دو نوع ساده و تایمر دار است که در نوع تایمردار برای اتصال بهتر فک ها در دستگاه نقطه جوش از تایمر استفاده می شود.

دستگاه نقطه جوش پنوماتیک با توجه به ضخامت ورقی که جوش می دهد و بسیار قدرتمند است در صنایع خودروسازی و صنایعی که از ورق هایی با ضخامت بالا و فشار کاری بالا می باشند کاربرد دارند.


فروشنده بهترین دستگاه نقطه جوش ایتالیایی

فروشنده بهترین دستگاه نقطه جوش ایتالیاییفروشنده دستگاه نقطه جوش باید بتواند نیازهای مشتری را برطرف کند. از این رو در صنایع مدرن و پیشرفته امروزه رقابت شدیدی را میان فروشندگان در این حوزه ایجاد کرده است که همین مسئله باعث پیشرفت سریع جوشکاری شده است.

فروشندگان در سراسر ایران افتخار دارند که دستگاه نقطه جوش ایتالیایی را با بازدهی بالا و مقرون به صرفه به خدمت مشتریان ارائه کنند.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.