نمایندگی سیم جوش ایساب

نمایندگی سیم جوش ایساب در ایران، فروشگاهی می باشد که انواع محصولات تولیدی این شرکت مطرح را عرضه می کند. این مجموعه دارای کامل ترین مجموعه الکترود , فیلر و پودر جوشکاری شرکت ایساب و دیگر برند های معتبر جهانی می باشد که در صورت نیاز شما به هر یک از محصولات قابلیت تامین و ارسال را به تمامی نقاط ایران را دارا است.

نمایندگی محصولات ایساب در ایران

شرکت ایساب ESAB اولین و بزرگترین شرکت تولیدی مواد مصرفی جوش و برش در جهان می باشد. این شرکت در سال ۱۹۰۴ توسط یک مهندس سوئدی که مخترع الکترود پوشش دار بود آقای Oscar Kjellberg در کشور سوئد تاسیس شد. .وی برای این منظور در سال ۱۹۰۴ شرکت Elektriska Svetsnings Aktie Bolaget را به دنیا معرفی کرد که بعدها به ESAB معروف گردید .

در سال ۱۹۳۷شرکت ایساب ESAB شروع به تولید سیم جوش زیرپودری SAW و پودر آن کرد. این مجموعه در سال ۱۹۴۴ فیلرجوشکاری آرگون TIG تولید نمود و ۳ سال بعد از آن در سال  ۱۹۴۷ سیم جوش برای جوشکاری MIG/MAG را تولید نمود . شرکت ایساب ESAB سوئد در سال ۱۹۵۵ دستگاه های برش پلاسما را به جهان صنعت ارائه کرد.در حال حاضر ایساب ESAB در اکثر پروژه های نفت , گاز , پالایشگاه ها , پتروشمی , صنایع سیمان , کشتی سازی , LNG , نیروگاهی و خطوط لوله حضور فعال دارد . شاید بتوان به یقین گفت که ایساب ESAB کامل ترین مجموعه مواد مصرفی جوش  را دارا می باشد.

مزایای سیم جوش ایساب

از مزایای این نوع سیم جوش ها این می باشد که جوش ها صاف و منظم می باشند. همچنین باعث می شود تا نفوذ جوش بسیار مناسب باشد. استفاده از سیم جوش تیگ در صنایعی مانند نفت و گاز خیلی زیاد می باشد. زیرا جوش با کیفیت بالا ایجاد می کند و به تجهیزات کمی نیاز دارد.

از دیگر مزیت ها می توان به جوش با کیفیت بالا و بدون عیب می باشد، در حین کار بدون پاشش جرقه می باشد و دود بسیار کمی از محل کار بلند می شود.

مرکز فروش سیم جوش ایساب در تهران

سیم جوش های ایساب دارای قطر های مختلفی می باشد و همین امر باعث شده است تا از آن در جوشکاری لوله با ضخامت های متفاوت استفاده گردد. این مدل سیم جوش در جوشکاری نقش پر کننده را دارد. افرادی که با سیم جوش کار می کنند باید از مهارت کافی برخوردار باشند.

قیمت انواع سیم جوش اصلی ایساب  به عوامل مختلفی مثل ضخامت سیم، جنس آن، جنس روکش رویی، شرکت تولید کننده و برند آن وابسته است. در تمامی شهر های کشور فروشگاه هایی وجود دارند که انواع سیم جوش برند ایرانی را به طور عمده و یا جزئی به فروش می رسانند.

 

 

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.