واردات دستگاه جوشکاری پالسی به ایران

دستگاه جوشکاری پالسی را می توان در ابعاد متنوع از این سایت سفارش داد.

این دستگاه دو ورق فلزی همسان و یا غیر همسان را به هم وصل می کند و بیشترین کاربرد آن در کارخانجات موتورسازی و خودرویی است زیرا در این کارخانجات دو قطعه را با جوش دادن به هم به قطعه جدیدی تبدیل می کنند که کاربرد دیگری دارد.

مناسب ترین ولتاژ برای هر ورق آهنی در دفترچه راهنما مشخص شده است.

واردات دستگاه جوشکاری پالسی به ایران

مختصری در مورد دستگاه جوشکاری پالسی

مختصری در مورد دستگاه جوشکاری پالسی وارد کننده دستگاه جوشکاری در ایران این دستگاه را به قیمت های مختلف از نمایندگی های سایر کشورها وارد می کند.

کشورهای حاشیه خلیج فارس این دستگاهها را به ایران صادر می کنند و واردکنندگان این کالا آنرا به قیمت قیمت دلار می خرند.تولید کنندگان این دستگاهها در ایران با لیسانس شرکتهای معتبر دنیا تولید میکنند.

کسی که از این دستگاه جوشکاری استفاده میکند باید از لباس مخصوص، دستکش مخصوص و عینک مخصوص استفاده کند چون جرقه های حاصل از جوشکاری باعث سوختگی و ایجاد زخم روی پوست می شود و تاولهای پوستی ایجاد میکند و در صورت استفاده نکردن از عینک یا ماسک مخصوص جوشکاری ممکن است صدمات غیر قابل جبرانی به بافت چشم وارد شود یا ممکن است باعث نابینایی شود و لباسی که استفاده میشود باید ضد حریق باشد برای اینکه جرقه های حاصل از جوشکاری ممکن است باعث آتش گرفتن لباس فرد بشود .

دستگاه جوشکاری پالسی، تایمردار عمل میکند به این صورت که در زمان مشخص خاموش و روشن میشود و همین باعث میشود تا قطعه ای که میخواهند بهم جوش بدهند داغ نشود وقطعات مورد نظر جوشکاری تخریب نشود و بیشتر برای جوشکاری آرگون استفاده میشود و همچنین در قطعاتی که نازک یا ظریفند که در جوشکاری متناوب که احتمال تخریب وجود دارد از جوشکاری پالسی استفاده میکنن که به صورت نقطه نقطه یا خال جوشهای پشت سر هم که زمان قطع و وصل در جوشکاری پالسی قابل تنظیم میباشد .

در جوشکاری پالسی نفوذ و عمق جوشکاری نسبت به  جوشکاری متناوب کمتر میباشد و از استحکام کمتری برخوردار میباشد و لی از نظر ظرافت میتوان گفت که جوشکاری پالسی از جوشکاری متناوب بسیار تمیز تر و ظریف تر میباشد.

دستگاه جوشهای جدید نسبت به دستگاه جوشهای قدیم از مصرف برق کمتری برخوردار  هستند و دستگاه جوش پالسی از نظر کیفیت جوش از دستگاههای دیگر  بهتر است.

وارد کننده انواع دستگاه جوشکاری در ایران

وارد کننده انواع دستگاه جوشکاری در ایران

  • دستگاه جوشکاری ایران توسط نمایندگی ها از کشورهای مختلف وارد می شود و هم نوع ایرانی هم نوع خارجی آن در بازار کشورمان موجود میباشد و از نظر کیفیت و قیمت با هم متفاوت میباشد
0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.