کارخانه سیم جوش شیراز با بهترین کیفیت

جوشکاری یکی از مشاغلی است که در همه ی صنایع کاربرد زیادی دارد. در کیفیت انجام جوشکاری عوامل زیادی تاثیر می گذارند. شخص جوشکار، نوع دستگاه مورد استفاده، ولتاژ و آمپر دستگاه ،  سیم جوش مورد استفاده و غیره  از مهم ترین عوامل تاثیر گذار بر روی کیفیت کار می باشند.نوع و کیفیت سیم جوش تاثیر زیادی می گذارد و همیشه انتخاب سیم جوش مناسب یکی از دغدغه های جوشکاران می باشد. سیم جوش شیراز یکی از سیم جوش هایی است که به دلیل با کیفیت خوب و قیمت مناسب  توجه جوشکاران را به خود جلب کرده است.

کارخانه سیم جوش شیراز با بهترین کیفیت

چند مدل سیم جوش در بازار وجود دارد؟

چند مدل سیم جوش در بازار وجود دارد؟ سیم جوش ها انواع مختلفی دارند و هر کدام با توجه به ویژگی های خاص خود برای جوشکاری فلزات با پایه آهنی یا غیر آهنی مورد استفاده قرار می گیرند. سیم جوش ها در صنایع زیادی کاربرد دارند برای مثال در صنایع خودرو سازی، حمل و نقل و ساخت تجهیزاتی مثل مخازن و مبدل های حرارتی به کار برده می شوند. انواع مختلفی از سیم جوش ها در بازار وجود دارند که در ادامه به معرفی ان ها می پردازیم.

  1. سیم جوش CO2: برای جوشکاری های یکنواخت به کار برده می شود.
  2. سیم جوش میگ-مگ: در فرایند استفاده از این نوع سیم جوش از قوس الکتریکی به عنوان منبع استفاده می شود.
  3. سیم جوش تو پودری: به شکل لوله تو خالی است که با پودر خاصی پر شده است.
  4. سیم جوش زیر پودری: در جوشکاری های سنگین مانند جوشکاری راه آهن و صنایع کشتی سازی استفاده می شود.
  5. سیم جوش تیگ: به علت استحکام بالا و مقاومت در برابر ضربه و ترک در جوشکاری هایی مانند فولاد ساختمانی، مخازن تحت فشار و … کارد دارد.

تولید سیم جوش شیراز باکیفیت صادراتی

تولید سیم جوش شیراز باکیفیت صادراتی این روزها تولید سیم جوش روند رو به رشدی را تجربه می کند. تولید سیم جوش در اکثر شهرهای کشور انجام می شود و از کیفیت خوبی نیز برخوردارند. یکی از شهرهای تولید کننده سیم جوش شیراز است که به سایر کشورها صادر می گردد. سیم جوش صادراتی به دلیل کیفیت مناسب و مرغوبیت آن توجه کشورهای دیگر را به خود جلب کرده است. برای تهیه این سیم جوش ها در بازار داخلی می توان به نمایندگی های فعال شرکت های تولیدی در سراسر کشور مراجعه نمود و محصولی با کیفیت مطلوب را تهیه نمود. همچنین  قیمت این سیم جوش ها در مراکز فروش بسیار پایین و نزدیک به قیمت درب کارخانه می باشد زیرا در این نوع خرید واسطه ها نقشی ندارد. سیم جوش با کیفیت را می توان از سایت های فروش اینترنتی شرکتها نیز تهیه نمود.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.