گرید های سیم جوش استیل

گرید های سیم جوش استیل در طبقه بندی های منظمی قرار می گیرند. در برخی از فرآیندهایجوشکاری استیل ها به خصوص جوشکاری FCAW, GMAW و SAW از سیم جوش به عنوان ماده پر کننده استفاده می‌ شود. سیم جوش استیل به منظور جوشکاری فولاد های آستنیتی، فولاد های آستنیتی مقاوم به حرارت و فریتی مورد استفاده قرار می‌ گیرند.

انواع مختلف سیم جوش استیل

دارای ترکیب شیمیایی ۱۶ درصد کروم و ۱۰ درصد نیکل است. این محصول برای جوشکاری فولادهای ۳۰۵ ، ۳۰۴ ، ۳۰۲ و۳۰۱ AISI مناسب است.

SOLINOX ۳۰۸H 

دارای ترکیب شیمیایی ۱۶ درصد کروم و ۱۰ درصد نیکل است. این محصول برای جوشکاری فولادهای ۳۰۵ ، ۳۰۴ ، ۳۰۲ و۳۰۱ AISI مناسب است. کربن بالا تری نسبت به SOLINOX 308 دارد. افزودن کربن علاوه بر افزایش مقاومت، مقاومت در برابر خزش به ویژه در درجه حرارت های بالا را تا حدود زیادی ارتقا می بخشد.

SOLINOX ۳۰۸L

این مدل سیم جوش ضد زنگ، کربن کمتری نسبت به SOLINOX 308 دارد. با کاهش کربن، خطر تشکیل کاربید ها و رسوب آن ها در مرز دانه ها و در نتیجه احتمال بروز خوردگی های بین دانه ای و ترک های ناشی از آن را به حداقل می رساند.

SOLINOX ۳۱۶H 

کربن بالا تری دارد. به علت بیشتر بودن کربن در ترکیب شیمیایی این محصول، استحکام کششی و مقاومت خزشی این محصول به ویژه در درجه حرارت های زیاد افزایش می یابد.

سیم جوش استیل اصلی چه مزیتی دارد ؟

کارخانه های تولید کننده مدل های مختلف سیم جوش معمولا با به کارگیری مواد اولیه مختلف سعی می‌ کنند تا سیم جوش های گوناگونی را برای استفاده در بسیاری از صنایع متفاوت مثل صنعت فلزکاری، چدن، استیل و سایر صنایع دیگر تولید نماید. به همین دلیل این مدل از محصولات را می توان در درجه بندی کیفیت متفاوت و همچنین انواع مختلف در میان سیم جوش های تولید شده مشاهده کرد.

مرکز فروش سیم جوش استیل با کیفیت در ایران

با توجه به این حجم بالا می توان گفت بالا رفتن میزان فروش یک تولیدی به عوامل متعددی بستگی دارد. یکی از این عوامل کیفیت و دیگری قیمت می باشد. با این اوصاف تولیدکنندگان می کوشند تا با حفظ کیفیت و در عین حال کاهش قیمت فروش سیم جوش خود را تا حد مطلوب بالا ببرند. این رقابت مزایای متعددی با خود به همراه دارد. از این بین می توان به تلاش تولید کنندگان به کارایی بیشتر محصولاتشان و صرفه اقتصادی مشتریان سیم جوش درجه یک به دلیل کاهش قیمت ها و رقابتی شدن قیمت گذاری اشاره نمود.

در حال حاضر به علت استفاده بالا از سیم جوش های تولید شده در داخل کشور این سیم جوش ها مورد سوء استفاده دلالان و واسطه گران قرار گرفته است. به همین علت مشتریان عزیز می توانند با رفتن به سایت محصول مورد نظر خود را به صورت مستقیم و بدون واسطه سفارش دهند.

 

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.